عملیات اجرایی طرح گردشگری دره گردو اراک تسریع شود

سرپرست شهرداری اراک گفت: دغدغه مدیریت شهری این شهرستان در طرح منطقه گردشگری دره گردو، اجرای کار باکیفیت در زمان مقرر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی قاسمی، سرپرست شهرداری اراک در جلسه ظهر _شنبه چهاردهم مردادماه _ با تاکید بر اینکه انجام کار با کیفیت در زمان مناسب و مقرر در منطقه گردشگری دره گردو، یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است، اظهار کرد: مشاور طرح به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در پروژه فعال باشد تا پیمانکار، کار با کیفیت و در زمان مقرر را تحویل شهرداری دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه صورت وضعیت‌های پروژه حداکثر ظرف ۷۲ ساعت توسط شهرداری پیگیری و رسیدگی می‌شود، بنابراین کوتاهی در انجام کار از سوی مشاور طرح و پیمانکار پذیرفتنی نیست.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک نیز در این جلسه تاکید کرد: طرح منطقه گردشگری دره گردو که در شورای شهر پیشنهاد نامگذاری آن به نام دره نور الشهدا داده شده، یکی از مهم‌ترین موضوعات مدنظر و مورد تاکید اعضای شورای ششم است بنابراین تسریع در عملیات اجرایی طرح به عنوان مطالبه جدی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، مورد انتظار است.

گفتنی است تهیه پیوست فرهنگی و دقت نظر در سرانه‌های فرهنگی و همچنین ارائه برنامه زمان‌بندی پروژه، از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک مصمم، همگام و همراه هستند، تا یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر اراک به نتیجه برسد.

این جلسه با حضور قاسمی سرپرست شهرداری، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شرکت مشاور پروژه منطقه گردشگری دره گردو برگزار شد، پیرامون ارائه نظرات کارشناسی برای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شهری که یکی از مهم‌ترین مطالبه شهروندان از مجموعه مدیریت شهری اراک است، هم اندیشی و تبادل نظر شد.

کد خبر 677955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    واقعا استان مرکزی هم زیرساخت های صنعتی داره و هم کشاورزی و خدمات ،لیکن هنوز اندازه ی ظرفیت و استحقاق به بخش گردشگریش توجه نشده ،من از سال ۷۱ با بچه های استان مرکزی در دانشگاه تربیت معلم حصارک کرج دوست بودم واقعا همشون گل بودن
  • علی GB ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    دوباره می آیند یک دیوار یا اینکه قطعی را آسفالت می کنند و ..‌‌‌..ماجرا همچنان ادامه دارد
  • امیر حسین IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    سلام خدا قوت پروژه گردشگری تخت سادات کرهرود را هم لطفا پیگیری کنید‌.
  • علی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    واقعا خسته نباشید تمام عقب ماندگی طرحها فقط منتظر اسم هستند پس از نام گذاری دعا میکنیم خود بخود ساخته میشود
  • رعنایی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام سنگین چین بستر رود کف دره که هزینه بر هم می باشد چه نیازی را پوشش می دهد ؟ دست زدن به بافت طبیعی باید توجیه داشته باشد . برقرسانی انرژی خورشیدی طرح از اول هم غلط و عیر لازم بود ، می توان به روشی که در کیش انجام شده برقرسانی تا محوطه مصطفی گردویی را انجام داد.
  • مجید IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    بند یکی از سر اکیپ پروژ دره گردو با پیمانکار بودم تمام کار بی کفیت. یه شرکت بی در پیکر یه سری اکیپ غیر بومی بی تجرب. ملایر مدیریت در صفر