فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۷ اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، از دو فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه هفت شهرداری این کلانشهر خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موقعیت جغرافیای منطقه هفت شهرداری و همجواری آن با معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان به گونه‌ای است که ازدحام مراجعه‌کنندگان در امر ساخت‌وساز اعم از شهروندان و مهندسان معمار و ناظر را در فصول مختلف از سال در نزدیکی پل شهید چمران بخش از شهر شاهد هستیم.

وی افزود: در رصدی گذرا به این نقطه از شهر، همهمه مردمی را نظاره‌گر هستیم که برای گرفتن امضا برای امور مربوط به فعالیت خود در ساختمان‌ها در رفت و آمد هستند و گاهی سرگردانی عده‌ای منتظر تا گرفتن نتیجه و تاییدیه را در کوچه‌های اطراف در گرما و سرما می‌توان دید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نبود مکانی مشخص و معین برای مذاکرات، تبادل نظرات و گفت‌وگوهای کاری و ابزار و ادوات مربوطه و سایر مشکلات، سختی‌ها را دوچندان کرده و مزید بر علت است تا کلافگی را برای ارباب رجوع و همسایگان این منطقه در بر داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اوضاع و احوال موجود و به دنبال افزایش کارایی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های فعال و غیرفعال شهر در راستای مولدسازی دارایی‌های شهر، تقویت پروژه‌های مشارکتی غیرساختمانی، فاصله گرفتن از پروژه‌های ساختمانی و با هدف ایجاد منابع مالی پایدار با استفاده از توانمندی‌های مادی و معنوی بخش خصوصی در سطوح مختلف مالی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به نمایندگی از منطقه هفت شهرداری اصفهان برای فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در احداث و تجهیز، اجاره و انتقال فضای کار اشتراکی، کافی شاپ و رستوران در محل بام پارکینگ شهید چمران اقدام کرده است.

حیدری گفت: از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در منطقه هفت شهرداری اصفهان شناسایی و برای انجام فراخوان به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ارائه شده، در حوزه ورزش، تفریح و نشاط اجتماعی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در امر پویایی و سلامت و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این منطقه در رشته‌های والیبال و فوتبال ایفا کند.

وی با بیان اینکه این پروژه ورزشی در باغ فدک واقع شده است، گفت: باغی که از اماکن شاخص اقامتی در ایام نوروز برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی محسوب می‌شود و ایجاد این ظرفیت می‌تواند برای گردشگرانی که در این مکان مستقر می‌شوند نیز فرصت خوبی برای ورزش باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: متقاضیان می‌توانند پس از چاپ آگهی این فراخوان‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مربوطه به درگاه الکترونیک سازمان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه، یا با عضو شدن از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا به نشانی @city_opportunitys و روبیکا به نشانی https://rubika.ir/City_Opportunites از این فراخوان‌ها و سایر اخبار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اصفهان مطلع شوند.

کد خبر 677905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.