افتتاح پروژه‌های شاخص در سطح محلات شهر نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: امسال در مجموع بیش از ۱۴۷ پروژه عمرانی شاخص و محله‌محور داریم که در تمام محلات سطح شهر در راستای شعار امسال مدیریت شهری نجف‌آباد اجرایی می‌شود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری نجف‌آباد در راستای جریان خدمت اقدامات بسیار خوبی در دستور کار دارد، اظهار کرد: امسال قرار است در راستای عدالت‌محوری پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی را در سطح محلات شهر اجرا کنیم.

وی افزود: شعار امسال مدیریت شهری نجف‌آباد افتتاح پروژه در هر ماه است و امید می‌رود با افتتاح تعدادی پروژه شاخص و محله‌محور در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار نجف‌آباد ادامه داد: امسال در مجموع بیش از ۱۴۷ پروژه عمرانی شاخص و محله‌محور داریم که در تمام محلات سطح شهر اجرا می‌شود.

امامی با اشاره به اجرای پروژه شاخص که در مناطق مختلف انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فاز دوم بوستان زندگی شرقی، فاز دوم ساختمان گلابی چوبی، ساماندهی خیابان پوریای ولی، فاز دوم ساختمان باغ ایرانی، و فاز دوم مسجد صفا در منطقه یک اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث و ساماندهی بلوار ظفر در منطقه دو شهر، احداث و ساماندهی خیابان شهید پاینده، احداث خیابان کشاورز حدفاصل بلوار بهارستان تا شهدا، احداث بلوار بهارستان تا خیابان کشاورز از پروژه‌های منطقه دو است.

شهردار نجف‌آباد گفت: در منطقه سه شهر، احداث زیرگذر شهدای کارگر، توسعه پارک آبشار به همراه احداث زمین‌های ورزشی در پارک، زیرسازی و جدول‌گذاری، آسفالت بلوار وحدت و احداث ساختمان اداری منطقه از پروژه‌هایی است که انجام می‌شود.

امامی افزود: احداث ساختمان اداری در منطقه چهار، فاز نخست فرهنگسرای کوثر، ساماندهی فاز نخست پارک فیروزه، ساماندهی بلوار توحید غربی و ساماندهی ترافیکی بلوار پرستار در دستور کار است.

کد خبر 677818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.