رضایت دانش‌بنیان‌ها و مدیران از دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به رضایت دانش‌بنیان‌ها و مدیران شهری از دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان گفت: شهر زنده بنا به اقتضائات جدید خود باید از روش‌های نوین شهری بهره ببرد، از این‌رو این نمایشگاه مطابق آخرین تکنولوژی‌ها، ابزارها و دستاوردهای مرتبط با مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ شنبه چهاردهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: شهر یک موجود زنده است و اصفهان به دلیل ویژگی‌های خاص خود به تعبیر رهبر معظم انقلاب زنده‌تر و پویاتر است.

وی با بیان اینکه شهر زنده دائم در حال تغییر و تحول است و نیازهای جدیدی دارد، گفت: شهر زنده بنا به اقتضائات جدید خود باید از روش‌های نوین شهری هم بهره ببرد.

شهردار اصفهان افزود: هفته گذشته شاهد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بودیم که آخرین تکنولوژی‌ها، ابزارها، دستاوردها و محصولات مرتبط با مدیریت شهری به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه جامع مدیریت شهری، مطلوب بود چراکه از یک سو شهرداری اصفهان از بخش‌های مختلف آن استفاده کرد و از سوی دیگر بخش‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری همچون سازمان فاوا، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی حضور داشتند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی بزرگ و دانش‌بنیان از سراسر کشور با ارائه آخرین دستاوردهای خود در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه مدیریت شهری نیز شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری ۱۲ کارگاه علمی برگزار شد که در آن آخرین مباحث و مسائل مرز دانش در عرصه مدیریت شهری مطرح و هم محصول‌هایی رونمایی شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: مردم اصفهان و مدیران شهرداری، همچنین شهرداران شهرهای استان و کشور و در کنار آن چهار هیئت خارجی از کشورهای ترکیه، ارمنستان و چین نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه طی دو بار بازدید از نمایشگاه استقبال و رضایت شرکت‌ها و دانش‌بنیان‌ها را مشاهده کردیم، گفت: این دوره از نمایشگاه یکی از بهترین دوره‌های برگزار شده بوده است، از این‌رو امیدواریم بتوانیم با استفاده از جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های موجود، شهر را زنده و پویا نگه داریم و به ارائه خدمت به مردم بپردازیم.

کد خبر 677759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.