شهرداری اهتمام لازم برای فضاسازی شهر در ایام محرم را نداشته است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه فضاسازی و آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مذهبی از وظایف ذاتی شهرداری بوده اما فضاسازی شهر در ایام محرم به درستی انجام نشده است، گفت: بسیاری از اقدامات توسط شهروندان و با حضور پررنگ مساجد انجام شده است.

سیدمحمدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ما در شهر و استانی زندگی می‌کنیم که دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است و باید برای حفظ شأن و منزلت آن همواره به مناسبت‌های اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: فضاسازی و آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مذهبی از جمله اعیاد و عزاداری‌ها از وظایف ذاتی شهرداری است، اما امسال در ماه مبارک رمضان رنگ و بویی از ماه میهمانی خدا در اهواز وجود نداشت و در اینباره تذکر لازم در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: اتفاق ماه مبارک رمضان در ماه محرم نیز تکرار شد، به این صورت که در شهر فضای معنوی و اندوه ایجاد نشد و جز ریسه‌بندی چند میدان، فضای عاشورایی در شهر دیده نشد.

رضوی با اشاره به اینکه محرم در اهواز غریب واقع شد، گفت: شهرداری اهتمام لازم در زمینه ایجاد فضای عاشورایی نداشته و بسیاری از اقدامات توسط شهروندان و با حضور پررنگ مساجد انجام شده است.

کد خبر 677749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.