پیشرفت ۵۰ درصدی طرح توسعه نمایشگاه اصفهان/ بهره‌برداری تا پایان ۱۴۰۲

مسئول کارگاه طرح توسعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: این طرح تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مجید براتی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از افتتاح نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در روشن دشت، تصمیم بر این شد که طرح توسعه آن نیز اجرایی شود.

وی افزود: برای اجرای طرح توسعه نمایشگاه اصفهان ۳۵ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است و به همین منظور زیرسازی و محوطه سازی آن انجام شد.

مسئول کارگاه طرح توسعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح به منظور رفاه حال مردم و توسعه محوطه است، خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در طرح توسعه، ۱۳ هزار متر مربع پارکینگ در مجاورت سالن فعلی نمایشگاه ایجاد و آسفالت آن انجام شده است که تا دو هفته آینده بهره‌برداری خواهد شد؛ همچنین محوطه‌سازی و زیرسازی طرح نیز در حال انجام است.

براتی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری در این طرح انجام شده است، افزود: قرار است دو سالن به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در کنار سالن فعلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ساخته شود.

کد خبر 677593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.