پیشرفت ۹۰ درصدی کیلومتر ۲.۵ تا ٤ رینگ چهارم اصفهان

سرپرست کارگاه پروژه رینگ چهارم اصفهان گفت: کیلومتر ۲.۵ تا چهار رینگ چهارم با مبلغ قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است.

امیرحسین موسوی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه رینگ چهارم اظهار کرد: این پروژه از چند قرارداد تشکیل شده است که یکی از آن‌ها کیلومتر ۲.۵ تا چهار است که تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته و ۱۰ درصد آن به‌دلیل انجام نشدن آزادسازی باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد پروژه کیلومتر ۲.۵ تا چهار رینگ چهارم حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است، افزود: این پروژه از پل بهاران با سطح عرشه دو هزار و ٥٥٠ مترمربع آغاز شده و مسیر ارتباطی بین محله بهاران و رویان است.

سرپرست کارگاه پروژه رینگ چهارم اصفهان با اشاره به اینکه مسیر زیرسازی با آسفالت این پروژه یک‌ونیم کیلومتر است، گفت: این بخش از پروژه رینگ چهارم حدود پنج کیلومتر نیوجرسی پیش‌ساخته و ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر جدول و کانیو دارد.

وی با اشاره به قرارداد پل‌های چنگان تصریح کرد: این پل‌ها از یک پل اصلی با یک هزار و ٣٠٠ متر مربع سطح عرشه و دو دور برگردان که هرکدام حدود ۸۰۰ متر مربع سطح دارد، تشکیل شده است.

موسوی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه پل‌های چنگان ۸۵ درصد است و ۱۵ درصد باقی‌مانده به دلیل نازک‌کاری این پل است، ادامه داد: پس از اتمام خاک‌برداری زیر پل عملیات نازک‌کاری را انجام دهیم، همچنین مبلغ قرارداد پروژه ۲۹ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به پروژه اجرای ۳۳۸ شمع از زیرگذر رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد این پروژه ۲۹ میلیارد و پیشرفت آن ۵۱ درصد است، در حال حاضر سه دستگاه حفار، سه اکیپ آرماتوربند و یک بتن‌ریز مشغول کار هستند.

سرپرست کارگاه پروژه رینگ چهارم اصفهان گفت: از شهروندان خواهشمندیم برای آزادسازی مسیر رینگ همکاری لازم را داشته باشند تا پروژه‌ها با سرعت بیشتر پیش برود.

کد خبر 677432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.