تکمیل باند شرقی خیابان مقداد دوم در اصفهان تا پایان مرداد ۱۴۰۲

مدیر پروژه‌های خیابان‌سازی‌های باند شرقی مقداد دوم، محله راران و خیابان حجت سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه مبلغ قرارداد پروژه باند شرقی خیابان‌سازی مقداد دوم ۲۳ میلیارد تومان به‌طول ۳۵۰۰ متر است، گفت: این پروژه تا پایان مردادماه امسال تکمیل می‌شود.

مجتبی شمس در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در حال اجرای سازمان عمران شهرداری اصفهان، باند شرقی خیابان‌سازی مقداد دوم است که قرارداد آن هشتم اسفندماه سال گذشته، به مدت پیمان هشت ماه منعقد شد و تا پایان ماه جاری، زودتر از موعد تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد پروژه باند شرقی خیابان‌سازی مقداد دوم ۲۳ میلیارد تومان به‌طول ۳۵۰۰ متر است، افزود: این پروژه تخریب آسفالت، خاک‌برداری، ساب‌بیس، بیس، اجرای نیوجرسی و سایر موارد را شامل می‌شود تا مسیر حرکت از میدان انتهای سلمان به رینگ چهارم برقرار شود.

مدیر پروژه‌های خیابان‌سازی‌های باند شرقی مقداد دوم، محله راران و خیابان حجت سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه خیابان‌سازی محله راران به‌عنوان یکی از پروژه‌های محله‌محور خاطرنشان کرد: این پروژه با قراردادی سه‌ماهه و در حدود ۴۵ روز تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره مشخصات پروژه خیابان‌سازی محله راران ادامه داد: قراردادی به مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان برای این پروژه منعقد شد و در قالب آن اقداماتی نظیر تخریب آسفالت، تونان (مصالحی که مستقیم از محل قرضه در پروژه استفاده می‌شود)، خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت را داشته است.

شمس تصریح کرد: پروژه خیابان‌سازی حجت نیز توسط نیروهای سازمان عمران شهرداری اصفهان در حال انجام است.

کد خبر 677245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.