اداره شهر به راهکارها و اندیشه‌های جدید نیاز دارد

رئیس کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروزه اداره شهرها به راهکار و اندیشه‌های جدیدی نیاز دارد که مدیریت شهری باید راهکارها، اندیشه‌ها و پاسخ‌های جدید را تقاضا کند تا بستر ارائه آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان اظهار کرد: امروزه افکار، اندیشه‌ها، ایده‌ها، هنر، تخصص و فناوری در یک مجموعه کنار هم جمع شده‌اند که امیدواریم با تعامل، هم‌فکری و هم‌اندیشی ارمغان خوبی را برای شهر و کشور به همراه داشته باشد.

وی افزود: در واقع اداره شهرها نیاز به راهکار و اندیشه‌های جدیدی دارد، در این راستا مدیریت شهری باید راهکارها، اندیشه‌ها و پاسخ‌های جدید را تقاضا کند و بستری فراهم آورد تا کسانی که در این بستر فعالیت می‌کنند، با ایده‌های جدید بهترین راهکارها را برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان ارائه دهند.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به فضای خوبی که در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری فراهم شده است، امیدواریم مدیران شهری و استانی از این فضا استفاده لازم را داشته باشند.

وی افزود: از فعالان شرکت‌های مشاور، طراح، سازنده، فناور و دانش‌بنیان قدردانی می‌کنم که راه‌اندازی این مجموعه نمایشگاهی را رقم زدند.

کد خبر 677206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.