کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه با دستگیری یک سارق

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق و کشف چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه وی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران گشت کلانتری ۲۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح شهر به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در حال پرسه‌زنی بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت به محض رؤیت مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران، موتورسیکلت متوقف و راکب آن دستگیر شد و مأموران در بررسی‌های اولیه و استعلام پلاک، پی به مسروقه بودن موتورسیکلت بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی از کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه ایستاده است و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد. شهروندان نیز ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 676939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.