آخرین جزئیات برگزاری امتحانات نوبت شهریور و جبرانی دبیرستانی‌ها

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آخرین جزئیات برگزاری امتحانات نوبت شهریور و جبرانی دبیرستانی‌های اصفهان را تشریح کرد.

سیداحمدرضا بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات نوبت شهریور و جبرانی دبیرستانی‌های اصفهان اظهار کرد: با توجه به اهمیت امتحانات پایه نهم در فرایند هدایت تحصیلی، انتظار می‌رود دانش‌آموزان با آمادگی کامل در این امتحانات شرکت کنند و اولیا نیز نظارت کافی بر مطالعه آنها داشته باشند.

وی افزود: برنامه امتحانات هماهنگ استانی نوبت شهریورماه پایه نهم دانش‌آموزان دوره اول متوسطه، داوطلبان آزاد، مدارس آموزش از راه دور و غایبان مجاز به همراه برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایگاه جبرانی مردادماه ۱۴۰۲ به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان ارسال شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه درس زبان انگلیسی در امتحانات نوبت شهریورماه و جبرانی، فایل صوتی شنیداری ندارد، تصریح کرد: سوالات این امتحانات، به‌صورت الکترونیکی و مدتی پیش از برگزاری آزمون برای نواحی و مناطق ارسال خواهد شد تا امنیت امتحان تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر داوطلب مشغول تحصیل در یکی از مناطق یا نواحی استان در حوزه امتحانی خارج از ناحیه یا منطقه محل تحصیل خود در آزمون شرکت کند، بلافاصله پس از تصحیح برگه امتحانی، ریزنمرات آن به محل تحصیل مبدأ ارسال خواهد شد تا فرایند هدایت تحصیلی انجام شود و این موضوع، برای دانش‌آموزان مشغول تحصیل در سایر استان‌ها که در اصفهان امتحان خواهند داد نیز امکان‌پذیر است.

کد خبر 676834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.