جزئیات برگزاری نمایشگاه سه‌گانه حوزه مدیریت شهری در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه عنوان نمایشگاهی شامل دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری در کلان‌شهر اصفهان برگزار خواهد شد، بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط در این نمایشگاه حضور دارند.

با توجه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تخصصی برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر این نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری با رویکرد خدمات حمل‌ونقل، مبلمان شهری و خدمات ایمنی در حاشیه برگزاری نمایشگاه، برپا خواهد شد.

رویکرد این سه عنوان نمایشگاهی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گسترش کلان‌شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن، همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی است.

برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در ارتباط بیش از پیش صنعت، خدمات شهری و زندگی مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌های ارائه‌کننده خدمات شهری و راهکاری نوین در مدیریت شهری و حمل‌ونقل مؤثر باشد.

جزئیات برگزاری رویدادهای جدید نمایشگاهی در اصفهان/نمایشگاه جامع مدیریت شهری در ایستگاه ۱۲

به گزارش ایمنا، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل‌ونقل و حفاظت، ایمنی و عموم مردم علاقه‌مند به حوزه‌های خدمات شهری خواهد بود.

کد خبر 676798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.