نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان می‌شود؟

شنیده می‌شود مدیران باشگاه سپاهان با نیلوفر اردلان برای هدایت تیم فوتبال بانوان طلایی‌پوشان به تواف نهایی رسیدند و احتمالا هفته جاری شاهد رسمی‌شدن این خبر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بانوان سپاهان که فصل گذشته موفق شد با هدایت مریم ایراندوست پس از چند سال کسب مقام سومی، از شهرداری سیرجان پیشی بگیرد و عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را به‌دست آورد، حدود دو ماه است که سرمربی ندارد اما بالاخره تکلیف نیمکت بانوان طلایی‌پوش مشخص شد.

مدیریت باشگاه سپاهان طی هفته‌های اخیر با چند گزینه از جمله مریم جهان‌نجاتی و نیلوفر اردلان برای سرمربی‌گری تیم فوتبال این باشگاه مذاکراتی انجام داده بود اما با هر دو گزینه به بن‌بست خورد. با این وجود مذاکرات سپاهان با اردلان جدی‌تر از قبل ادامه پیدا کرد و در نهایت توافقات نهایی میان طرفین حاصل شد.

به این ترتیب و بر اساس اطلاعات خبرنگار ایمنا، اگر اتفاق خاصی نیفتد، هفته جاری، نیلوفر اردلان، بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال که علاوه‌بر سابقه دستیاری در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۴ و ۱۶ سال، در تیم‌های فوتسال سایپا و پیکان تهران همچنین تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال سرمربی‌گری کرده است، پس از حدود چهار سال بار دیگر از سالن به مستطیل سبز نقل مکان می‌کند و به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان معرفی خواهد شد.

تیم فوتبال بانوان سپاهان روز گذشته در کنار خاتون بم موفق شد مجوز حرفه‌ای را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند و چنانچه بتواند به قهرمانی در لیگ برتر کوثر برسد، راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد؛ اتفاقی که شاید با سرمربی جوانی همچون نیلوفر اردلان دور از دسترس نباشد.

اردلان روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی جدایی‌اش از پیکان را اعلام و با اعضای این باشگاه و تیمش خداحافظی کرد. سرمربی آینده سپاهان طی دو فصل گذشته در سوپرلیگ فوتسال زنان همراه با پیکان کولاک کرد و دو قهرمانی مقتدرانه را فقط در دو فصل حضور این تیم در سوپرلیگ فوتسال رقم زد و حالا به‌دنبال افتخارآفرینی با سپاهان در لیگ برتر فوتبال است.

کد خبر 676785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.