خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس وارداتی در صحن شورای اسلامی شهر تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه از گروه‌های مختلف مردمی که طبق هر سال و البته پرشورتر در شهادت امام حسین (ع) اقامه عزا کردند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و حضور جوانان و نوجوانان در این ایام و مراسم‌ها همچنین رویدادهای بسیار خوبی که در بخش‌های شهر برگزار شد، مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در بخش طرح‌های وارده از جانب شهردار اصفهان، برنامه بازنگری‌شده و دقیق‌سازی‌شده اصفهان ۱۴۰۵، ارائه شد که با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته پیشنهاد شد که برنامه با افق اصفهان ۱۴۱۰ مطرح شود که مقرر شد با بررسی‌های مختلف در شورای اسلامی شهر، نتیجه بررسی‌ها به شهرداری اصفهان منعکس شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مشارکت نخبگان و همکاران و کارشناسان سطوح مختلف شهرداری در تهیه این برنامه از ویژگی‌های بارزی است که کمتر سابقه داشته است و این امیدواری را ایجاد می‌کند که بخش‌های مختلف درگیر در حوزه شهری در تهیه این طرح مشارکت داشتند، بنابراین امیدواریم در حوزه اجرا نیز بیشتر شاهد اجرای محتوای آن باشیم.

وی ادامه داد: همچنین مسئله‌محوری و هدف‌محوری، توجه به ارزش‌ها و نتیجه‌محوری از ویژگی‌های این برنامه است که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و تکمیل و دقیق‌سازی این برنامه شاهد برنامه خوب و انعطاف‌پذیر باشیم.

صالحی اظهار کرد: دستور اول امروز، بررسی طرح الزام استقرار یکپارچه و نظام‌مند نظام بهداشت ایمنی و محیط زیست در شهرداری بود که توسط تعدادی از اعضای شورا تهیه شده است؛ این طرح امروز با قید تاکیداتی در صحن علنی تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: خرید حداکثر ۳۵۰ دستگاه اتوبوس وارداتی که هفته گذشته به صورت دو فوریت ارائه شده بود، اما یک فوریت آن تصویب شد، پس از بررسی یک هفته‌ای، امروز در صحن علنی شورا مطرح و مقرر شد با تصویب اعضا، حداکثر تا ۳۵۰ دستگاه اتوبوس وارداتی با مشخصات فنی معین و ذکر شده از طریق مناقصه برای شهر اصفهان خریداری شود، لذا امیدواریم با حداکثر ظرفیت این اتفاق بیفتد و شاهد حضور این تعداد دستگاه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توافق‌نامه‌ای در طرح عمرانی خط سه قطار شهری در منطقه پنج شهرداری گفت: این توافق‌نامه با تاکیداتی به تصویب رسید، همچنین پنج فقره اهدا و اقرارنامه اهدا در چارچوب یک لایحه از منطقه چهار به صحن علنی شورا آمده بود که با قید توضیحات مدیر منطقه به تصویب اعضای شورا رسید.

کد خبر 676654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.