تمرکز شورای شهر بر توزیع عادلانه خدمات / به‌روزرسانی سیستم حمل‌ونقل

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه با عدالت‌محوری در پنج منطقه شهر اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اجرا شد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت، گفت: اجرای پروژه‌های شاخص برای تمام محله‌های شهر به‌ویژه محلات کمترتوسعه‌یافته تعریف شده است.

قربانعلی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در دوره ششم برنامه‌های خود را با رویکرد فرهنگی آغاز کرده و با انتخاب شهردار جدید این برنامه‌ها رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفته است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با تخصیص بودجه فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی خوبی در مناسبت‌های ملی مذهبی اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در دهه نخست ماه محرم، در کنار مساجد، تکایا و هیئت‌ها با حمایت شهرداری، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اجرا شد.

مؤمنی با اشاره به اینکه رمز موفقیت مدیریت شهری نجف‌آباد تلاش برای انتخاب شهرداری جهادی است، تصریح کرد: همراهی شورای اسلامی شهر با مدیریت شهری با وجود اختلاف سلیقه و نظر، با دید مثبت شورا و مجموعه شهرداری همراه بوده و اقدامات به نحو مطلوبی پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه تمام پیشنهادهای ارسالی از سوی مدیریت شهری دغدغه شهروندان است، اضافه کرد: از ابتدای دوره ششم، شورای اسلامی شهر به جای آن که به پروژه‌هایی بپردازد که شاید حجم گسترده‌ای از کار را در بر داشته باشد و موجب نارضایتی شهروندان شود، اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار داد و منشوری را به‌منظور مطالبه بحق شهروندان تهیه کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد ادامه داد: آسفالت محلات شهر و به‌روزرسانی سیستم حمل‌ونقل از نیازهای اساسی نجف‌آباد است؛ بنابراین ضمن اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر، با پیگیری‌هایی که انجام دادیم سال گذشته به اندازه چندین دهه برای پروژه به‌روزرسانی ناوگان حمل‌ونقل شهری هزینه شد.

مؤمنی با بیان اینکه با عدالت‌محوری در پنج منطقه شهر اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اجرا شد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت، گفت: اجرای پروژه‌های شاخص برای تمام محله‌های شهر به‌ویژه محلات کمترتوسعه‌یافته تعریف شده است.

وی افزود: بودجه‌های محلی یا ارزش افزوده بر اساس سرانه هر محله در سطح شهر توزیع می‌شود.

کد خبر 676617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.