لایحه بازنگری برنامه راهبردی شهرداری اصفهان به شورای شهر تقدیم شد

لایحه بازنگری برنامه راهبردی شهرداری با حضور شهردار اصفهان امروز (یکشنبه) به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در حاشیه تقدیم لایحه بازنگری برنامه راهبردی شهرداری اصفهان در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بازنگری در برنامه راهبردی شهرداری از منویات این دوره از مدیریت شهری بود، اظهار کرد: برنامه راهبردی ۱۴۰۵ در دوره گذشته شورا تدوین شده بود، اما با توجه به نوع نظام ارزشی غالب و حاکم بر شورای اسلامی شهر، معتقد بودیم که یک بازنگری در برنامه راهبردی باید انجام شود که این اقدام انجام شد.

وی افزود: لایحه برنامه راهبردی که امروز تقدیم شد، دارای هفت ارزش، پنج هدف کلان، ۲۴ هدف خرد و ۱۲۱ راهبرد است، بنابراین پیشنهاد این است به جای اینکه این برنامه تا ۱۴۰۵ لحاظ شود، در افق هفت ساله تا ۱۴۱۰ باشد، زیرا سرمایه سنگینی از نظر مطالعات میدانی و کارشناسی صورت گرفته است و می‌توانیم تا سال ۱۴۱۰ برنامه‌های خود را ذیل این برنامه راهبردی تنظیم و تدوین کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این لایحه با ویرایش شورا و آنچه پس از تصویب از سوی شورا ابلاغ خواهد شد، برای شهرداری دستمایه خواهد شد تا برنامه بودجه ۱۴۰۳ را منطبق بر این برنامه راهبردی تدوین کنیم.

وی با قدردانی از کسانی که در ایام عزاداری امام حسین (ع) کمک کردند تا مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و دهه اول محرم به صورت عالی برگزار شود، گفت: به‌طور اختصاصی از معاونت خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت فرهنگی که نقش بسزایی در خدمت به زائران داشتند، همچنین از سازمان آتش‌نشانی، اتوبوسرانی و پاکبانان که پابه‌پای هیئت‌های مذهبی و مردم خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های خدمت‌رسان همچون پلیس راهور، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های عزاداری به عنوان یک شهروند و به عنوان زبان مردم از جایگاه شهردار تشکر می‌کنم.

کد خبر 676575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.