سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در حومه دمشق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه، وقوع انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق در روز تاسوعا و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، ناصر کنعانی پنجشنبه شب با تسلیت به دولت و ملت سوریه و خانواده‌های قربانیان، یادآور شد: در شرایطی که مردم بیگناه سوریه از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و برخی کشورهای غربی رنج می‌برند، در سایه سکوت دردآور جامعه جهانی، گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز مرتکب این گونه جنایات فجیع می‌شوند.

وی افزود: با توجه به نبرد چندین ساله دولت و ملت سوریه علیه تروریسم، شایسته است جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی علاوه بر محکوم کردن هرگونه تجاوز علیه سوریه از جمله حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و نیز انفجارهای تروریستی اخیر در این کشور، برای رفع فوری تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکایی و غربی علیه سوریه و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این کشور، اقدام فوری و مؤثر انجام دهند.

شامگاه پنجشنبه در جریان یک حمله تروریستی، انفجاری در منطقه زینبیه دمشق رخ داد که بر اثر آن ۶ تن به شهادت رسیدند و ۲۳ نفر هم زخمی شدند.

منبع: ایرنا
کد خبر 676229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.