استاندار اصفهان، درگذشت آیت‌الله رحیمیان را تسلیت گفت

استاندار اصفهان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان از علمای برجسته این دیار را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی با صدور پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان از علمای برجسته این دیار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد فی سبیل‌الله حضرت آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، ضایعه بزرگی است که در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر خطه مؤمنان عزادار حسینی اصفهان نشست.

ادامه این پیام حاکیست: این عالم سخت‌کوش علاوه بر تدریس در حوزه علمیه و تربیت سربازان ولی‌الله الاعظم (عج)، با تلاش وصف‌ناشدنی، مجاهدتی را از آغازین روزهای حرکت انقلابی امام آغاز و اصفهان را به قُطب قابل اعتماد برای امام فرزانه تبدیل کرد و پس از انقلاب نیز با پیروی از آن پیرمراد همواره در صفوف جوانان انقلابی به عنوان یاور و ملجأ جوانان پرشور شرکت داشت و لحظه‌ای از پیروی و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب دست برنداشت.

استاندار اصفهان در پیام خود با تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر امام عصر (ع)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان (علیه السلام) را برای آن شخصیت وارسته مسالت کرده است.

کد خبر 676188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.