استقرار نیروهای آتش‌نشانی در تالش همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: آتش‌نشانان این واحد، همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در سطح شهر مستقر شده‌اند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش در تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط پرتجمع، میدان امام خمینی (ره) و مقابل مسجد جامع با خودروهای اطفای حریق مستقر هستند.

وی افزود: در این ایام یک خودرو آتش‌نشانی پشت دسته‌های عزاداران حسینی حرکت می‌کند، تا در صورت وقوع حوادث احتمالی به شهروندان خدمات‌رسانی کند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: ۲۵ نیروی انسانی، پنج خودرو اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه در آماده‌باش کامل هستند و در ایام محرم مرخصی‌های تمام نیروهای آتش‌نشانی لغو شده است.

خورشیدی به عزاداران حسینی توصیه کرد: هنگام برگزاری مراسم آتش زدن خیمه‌ها با رعایت نکات ایمنی، مراقب کودکان خود باشند و از نزدیک شدن به شعله‌های آتش خودداری کنند.

وی تاکید کرد: عزاداران در زمان برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر و خیابان‌ها از روشن کردن شمع در مجاورت درختان، خودروها، هیئت‌های با محافظ برزنتی و در داخل ظروف یک‌بارمصرف قابل اشتعال خودداری کنند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در این ایام، با نیروهای آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده نیروهای امدادی و شنیدن صدای آژیر خطر، راه را برای خودروهای آن‌ها باز کنند تا بتوانند به موقع به محل حادثه برسند.

به گزارش ایمنا، شهر تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 676145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.