اقامه نماز جمعه عاشورایی در مصلای امام علی(ع) کرمان

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان از اقامه نماز جمعه عاشورایی هم‌زمان با عاشورای حسینی در مصلای امام علی(ع) کرمان خبر داد و گفت: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمان برای رفت و آمد نمازگزاران و عزاداران کرمانی به مصلای امام علی (ع) به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

مهدی صدفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، تقارن روز عاشورا با روز جمعه و اقامه فریضه سیاسی الهی نماز جمعه را فرصتی مغتنم برای ابراز ارادت بیشتر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به سیدالشهداء و شهیدان کربلا دانست و اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی پس از اتمام عزاداری و سوگواری در حسینیه‌ها و تکایای مختلف به طرف میعادگاه نماز جمعه کرمان مصلای امام علی (ع) حرکت خواهند کرد و در مراسم نماز جمعه شرکت می‌کنند.

وی افزود: نماز جمعه عاشورایی با حضور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه عاشورایی در محل مصلای امام علی (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ همراه با سخنرانی و قرائت زیارت ناحیه مقدسه، عزاداری و سوگواری تا قبل از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

صدفی تصریح کرد: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمان برای رفت و آمد نمازگزاران و عزاداران کرمانی به مصلای امام (ع) روز جمعه از ساعت ۹:۳۰ به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

کد خبر 675938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.