بازدید رئیس کمیسیون ویژه آب شورای اسلامی شهر اصفهان از خبرگزاری ایمنا

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (چهارشنبه) ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری ایمنا با مدیرمسئول خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _چهارشنبه چهارم مردادماه_ طی بازدید از خبرگزاری ایمنا با محسن آنالویی، مدیر مسئول این خبرگزاری دیدار و بر افزایش تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب این بازدید گزارشی از فعالیت‌ها، دغدغه‌ها و عملکرد این کمیسیون ارائه کرد.

بازدید رئیس کمیسیون ویژه آب شورای اسلامی شهر اصفهان از خبرگزاری ایمنا

به گزارش ایمنا، با وجود همه تلاش‌هایی که برای رفع معضل کم‌آبی در اصفهان در سطوح مختلف ملی و استانی انجام شده است، به نظر رسید که شاید حلقه گمشده مدیریت شهری نیز در این موضوع وجود داشته باشد که به آن باید پرداخته شود؛ همچنین موضوع دیگری که مورد توجه و مطالبه اعضای شورای ششم اصفهان قرار گرفت، مناطق کمتربرخوردار شهر اصفهان بود، از این‌رو اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتند تا یک کمیسیون تلفیقی ویژه این دو موضوع بسیار مهم با عنوان «کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان» تشکیل دهند.

کد خبر 675868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.