افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) در بزرگراه کاشان-اصفهان

مسجد حضرت زهرا (س) در عوارضی کاشان-اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، مدیرعامل آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان و دیگر مسئولان منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسجد حضرت زهرا (س) امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ هم‌زمان با هفتمین روز از محرم حسینی در محل عوارضی قمصر کاشان-آزادراه سان‌آرا در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، مدیرعامل آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان و دیگر مسئولان منطقه افتتاح شد.

سیدحامد مرتضوی، مدیرعامل آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان (سان آرا) در آیین افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) در عوارضی کاشان-اصفهان اظهار کرد: این مسجد با عرصه ۴۷۰ مترمربع، مساحت، ابنیه ۱۰۵ مترمربع و محوطه‌سازی ۳۶۵ مترمربع طی مدت پنج ماه احداث شده است.

وی با اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای ساخت مسجد حضرت زهرا (س) در عوارضی کاشان اصفهان، افزود: این اعتبار از محل شرکت همیاری آزادراهی تأمین شده است.

مدیرعامل آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان با بیان اینکه این مسجد ظرفیت استفاده برای حضور پنج هزار نمازگزار و مسافر بین‌راهی را دارد، خاطرنشان کرد: این نخستین مسجد در بزرگراه کاشان-نطنز-اصفهان است که احداث و بهره‌برداری شده است.

افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) در بزرگراه کاشان _ اصفهان

مرتضوی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی موکب امیرالمومنین (ع) گفت: این موکب با مساحت ۳۶ مترمربع و عرصه ۲۰ مترمربع با اعتباری حدود پنج میلیارد ریال طی دو ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 675625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.