عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم مردادماه

در این بسته خبری از کاهش ترافیک در اولویت‌ شهرداری کرمانشاه است تا مطالبه ۹۰ میلیارد تومانی شهرداری زنجان و بازداشت یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت بازداشت شد

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی رشت گفت: یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت بازداشت شد و به این ترتیب شمار بازداشت شدگان این حوزه طی حدود یک هفته اخیر به پنج نفر رسید.

حاکمان سوئد به نام آزادی، آزادی را مخدوش نکنند

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه بار دیگر شاهد بی‌احترامی مدعیان آزادی بیان به ساحت قرآن در کشور سوئد بودیم، گفت: امیدواریم حاکمان سوئد سر عقل بیایند و جلوی این کارها را بگیرند و به نام آزادی، آزادی را مخدوش نکنند.

مساعدت ۳۰۰ میلیونی شهرداری گرگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند

عیسی مهری، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب لایحه مساعدت ۳۰۰ میلیون ریالی شهرداری گرگان به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.

اجرای پروژه زیرساختی در شیراز ضروری است

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در خصوص ترافیک بسیار سنگین ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شیراز، اجرای پروژه‌های زیرساختی را یک ضرورت و نیاز دانست و از شهروندان درخواست کرد که در برابر مشکل موقت ترافیک صبور باشند.

کاهش ترافیک و آسفالت معابر دو دستور کار اولویت‌دار شهرداری کرمانشاه

نادر نوروزی، شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری برای رفع مشکلات این کلان‌شهر بر اساس برنامه عمل می‌کند، گفت: شهرداری کرمانشاه اکنون با جدیت به دنبال کاهش ترافیک و آسفالت معابر به عنوان ۲ موضوع اولویت‌دار این شهر است.

شهرداری زنجان ۹۰ میلیارد تومان مطالبه از سایر دستگاه‌ها دارد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که همواره شهرداری با آن درگیر بوده، مطالبات این دستگاه است که امروز حجم این مطالبات به ۹۰ میلیارد تومان رسیده و دریافت آن از طریق دبیرخانه مجمع کلان‌شهرها در حال پیگیری است.

تاکید شهردار بوشهر به ضررت تحول آفرینی در فضای سبز شهری

حسین حیدری، شهردار بوشهر گفت: با انتخاب ۲ پیمانکار جدید برای فضای سبز شهر بوشهر طرح تحول آفرینی در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود.

طرح جامع ترافیک شهرکرد به تصویب رسید

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: کلیات طرح جامع ترافیک شهرکرد به تصویب شورای عالی ترافیک شهرهای کشور رسید.

آغاز عملیات روکش آسفالت خیابان‌های تالش

اسحاق قربلنی، سرپرست شهرداری تالش گفت: عملیات اجرای آسفالت و روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر تالش به همت شهرداری تالش اجرایی شد.

کد خبر 675517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.