آتش زدن نخل ۳۰۰ ساله کوشک اردستان با انگیزه شخصی بوده است

فرماندار اردستان گفت: انگیزه دو جوان از آتش زدن نخل‌ ۳۰۰ ساله محله کوشک اردستان شخصی و به دلیل اختلاف با مسئولان هیئت بوده است.

سیدمحمدهادی احمدی‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵:۰۰ دیروز _شنبه سی‌ویکم تیرماه _ اطلاع داده شد که نخل ۳۰۰ ساله محله کوشک شهر اردستان در آتش سوخته است.

وی با بیان اینکه نخل عزاداری محله کوشک اردستان در جریان این آتش‌سوزی از بین رفته است، افزود: پس از اطلاع حریق نیروهای آتش‌نشانی، امنیتی و فراجا در محل حاضر شدند و مستندات را از طریق افراد مطلع بررسی کردند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: دو خودرو و پنج مظنون در این ارتباط شناسایی و در کمتر از ۹ ساعت متهمان که دو جوان بودند، بازداشت شدند.

احمدی‌طبا تاکید کرد: انگیزه این دو جوان از آتش زدن نخل ۳۰۰ ساله محله کوشک اردستان، شخصی و به دلیل اختلاف با مسئولان هیئت بوده است.

وی گفت: شب گذشته در هیئت حضور پیدا کردم و شاهد شور حسینی میان مردم بودم. تلاش داریم نخل ۳۰۰ ساله محله کوشک بازسازی شود، اگرچه اصالت ۳۰۰ ساله را نخواهد داشت.

انگیره آتش زدن نخل ۳۰۰ ساله کوشک اردستان شخصی بوده است

کد خبر 675172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CZ ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    4 3
    مردم اردستان بخاطر سوزاندن نخل اردستان که نماد سمبل تابوت امام حسین بوده غرق درماتم وغرق در ناراحتی ومردم گریه میکند وحزن واندوه دارند باید این دونفر که نخل را سوزاند اعدام شوند
  • CZ ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    3 5
    باید این دو نفر اخلالگر اعدام شوند این دو اخلاگر هم به اثار تاریخی که قدمت تاریخی داشته را سوزاندونابود کردند درحالیکه اثار تاریخی ارزش،معنوی وتاریخی واجتماعی دارد وحیف است که نابود وحذف شوند هم به مقدسات وشعاعر اسلامی توهین واهانت کرده هم اخلالگری کرده باید هردو اعدام شوند