ادامه اصلاح اساسنامه سازمان‌های شهرداری اصفهان

سخنگو و عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اساسنامه بیش از ۱۶ سازمان شهرداری با رعایت الزامات و اصلاحات احصا شده مورد بازبینی قرار گرفت.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع اصلاح اساسنامه سازمان‌های شهرداری اصفهان با توجه به گذشت سال‌های زیاد از ابلاغ آن و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور، نیازمند بازنگری دوره‌ای بود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته بازنگری در اساسنامه سازمان‌های شهرداری اصفهان آغاز شد، افزود: اساسنامه بیش از ۱۶ سازمان شهرداری با رعایت الزامات و اصلاحات احصا شده مورد بازبینی قرار گرفت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ابتدا موضوع بازبینی اساسنامه هر سازمان به کمیسیون تلفیق شورا آمد و سیاست‌گذاری کلان شهرداری در قبال سازمان‌ها، ادغام یا ادامه فعالیت، همچنین ایجاد سازمان‌های جدید مشخص شد.

وی اضافه کرد: تاکید شده است که وضع موجود سازمان‌های شهرداری، به سمت اصلاح اساسنامه برود و در گام بعدی تصمیم‌هایی در راستای چابک‌سازی و ادغام سازمان‌ها انجام شود تا متناسب با شرایط، به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

صالحی افزود: در نودوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، موضوع اصلاح اساسنامه سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری را داشتیم که مربوط به سازمان قطار شهری است و بیشتر به‌روزرسانی اساسنامه و اصلاحات موردی آن انجام و مقرر شد این سازمان با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: حین بررسی اساسنامه‌ها، جلسات سیاست‌گذاری برگزار و طبق جمع‌بندی نهایی مقرر شد در گام نخست به‌صورت احتمالی، تصمیم‌هایی در راستای چابک‌سازی ساختار سازمان‌ها گرفته شود و در آینده نیز چند تصمیم در این رابطه مورد کارشناسی قرار گیرد تا در صورت تأیید و ارزیابی مثبت خروجی، احتمال ادغام سازمان‌ها یا ایجاد سازمان‌های جدید انجام شود اما در حال حاضر موضوع اصلاح اساسنامه‌ها را خواهیم داشت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر جمع‌بندی مباحث حوزه حمل‌ونقل در حال انجام است و در صورت تأیید موارد کارشناسی، تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت، لذا تمام سازمان‌های سایر حوزه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا جمع‌بندی برای سایر تصمیم‌ها انجام شود.

کد خبر 674932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.