مسئله قاچاق سوخت در اولویت دغدغه‌های مسؤولان قرار گیرد

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به مشکلات و آسیب‌های مسئله قاچاق سوخت به ویژه در شرق هرمزگان، گفت: بخشی از مقصران این موضوع قاچاقچی‌ها هستند که امیدواریم در سایه دغدغه‌های مسؤولان و متولیان امر این مساله زودتر برچیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قنبر درویشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، اظهار کرد: در رابطه با قراردادهای تجاری اخیر که بین دولت سیزدهم و برخی از این کشورهای منطقه و آفریقایی بسته شد، جمهوری اسلامی ایران باید دستش به سوی مستضعفان جهان باز باشد چراکه نتیجه و اثرگذاری این روابط و قراردادها باعث تقویت اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح خواهد شد.

وی با اشاره به هشدار سردار تنگسیری به توقیف‌کنندگان نفت ایران افزود: فرمانده نیروی دریایی سپاه روز گذشته با بیان اینکه انگلیس از آمریکا خبیث‌تر است، تاکید کرد ما آن شرکت نفتی که بخواهد نفت ما را از این کشتی خالی کند مسؤول می‌دانیم و مقابله به مثل می‌کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مخالف رابطه با کشورهای اروپایی نیستیم اما رابطه گرگ و میش را قبول نداریم، امروز با درایت و مدیریت دولت سیزدهم روابط جمهوری اسلامی ایران با برخی از کشورها و دولت‌هایی که در مقاطعی نادیده گرفته شد، مستحکم‌تر شد.

وی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های مسئله قاچاق سوخت به ویژه در شرق هرمزگان، تصریح کرد: بخشی از مقصران این موضوع قاچاقچی‌ها هستند که امیدواریم در سایه دغدغه‌های مسؤولان و متولیان امر این مساله زودتر جمع شود.

درویشی ادامه داد: برخی در دوره‌ای فکر می‌کردند که دنیا فقط آمریکا و اروپا است در حالی که اگر جمعیت دنیا را در نظر بگیریم هند و چین ده‌ها برابر جمعیت کشورهای اروپایی هستند.

وی بر رعایت مسائل شرعی و دینی و پرهیز از خرافه‌خوانی در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: باید با ذکر امام حسین (ع) هدف امام از قیام عاشورا را زنده نگه داریم و دنیا را با هدف قیام امام حسین (ع) آشنا کنیم.

کد خبر 674818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.