وسایل بازی که عمر فعالیت آن‌ها تمام شده در بوستان‌ها استفاده نشود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دربرابر رشد و پرورش کودکان مسئول هستیم، از وسایل بازی که عمر آن‌ها تمام شده نباید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فتحی امروز _جمعه، سی‌ام‌تیرماه_ در نشست خبری با اشاره به تعرفه بها بلیط دستگاه‌های بازی بوستان‌های شهر اردبیل اظهار کرد: موضوع اصلی در بحث وسایل بازی در سطح شهر این است که تعدادی از این دستگاه‌ها در دوره پنجم شورا از رده خارج شده بودند، اما در این دوره مجوز فعالیت آن‌ها تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در برابر رشد و پرورش کودکان مسئول هستیم، افزود: نباید از دستگاه‌ها و تجهیزاتی برای تفریح کودکانمان استفاده کنیم که عمر فعالیت آن‌ها به اتمام رسیده است و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص تصویب تعرفه دستگاه‌های بازی بوستان‌های شهر و شورابیل گفت: بارها به مدیریت شورابیل نیز تذکر داده‌ا یم که قیمت‌های مصوب شده دستگاه‌های بازی نباید از خارج از تعرفه باشد.

وی ادامه داد: لازم است قیمت‌ها را در بنرهای چاپ شده در کنار باجه بلیط دستگاه‌ها جهت نمایش به عموم شهروندان نصب کنند، اما تا کنون هیچ اقدامی نشده است.

فتحی اضافه کرد: اگر در شورای شهر تعرفه دستگاه‌های بازی را مصوب می‌کنیم، در مقابل این مصوبه نیز باید مسئولانه برخورد کنیم و با نظارت کافی و کنترل در صورت مشاهده اخذ بها بلیط توسط صاحبان دستگاه‌های بازی خارج از مصوبه، با متخلفان برخورد کرده و به تعزیزات معرفی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به لایحه‌ای مبنی بر کمک شورا و شهرداری به ستاد اربعین جهت ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام در مسیر پیاده‌روی اربعین، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر اردبیل دچار کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر است، بنابراین شایسته است این سرویس‌های بهداشتی به‌صورت کانکس و متحرک در مالکیت خود شهرداری ساخته و به ستاد اربعین تحویل داده و دوباره جهت استفاده در شهر به شهرداری بازگردانده شود.

کد خبر 674801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.