تمام دستگاه‌ها نسبت به تشکیل نمایندگی در شهرستان هرند اقدام کنند

استاندار اصفهان ضمن تأکید بر اجرایی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی، گفت: ممکن است چند مصوبه مهم و کاربردی برای مردم که در سفرهای شهرستانی مصوب شده است، روی زمین مانده باشد که نیازمند رصد، ارزیابی و پایش است تا به مرحله اجرایی درآیند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان هرند، اظهار کرد: دبیرخانه سفرهای شهرستانی با حضور مدیران کل سفرهایی که برگزار شده است را ارزیابی و مصوبات باقی‌مانده را اجرایی کند.

وی افزود: در بسیاری از شهرستان‌ها بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی شده، اما ممکن است چند مصوبه مهم و کاربردی برای مردم، روی زمین مانده باشد که نیازمند رصد، ارزیابی و پایش است تا به مرحله اجرایی درآیند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسات شرکت کنند و اگر لازم است پیش از جلسه بازدید میدانی از شهرستان داشته باشند. در شهرستان هرند وجود افراد مؤمن، مسئول و نیکوکار بسیار خودنمایی می‌کند که از این رو از همه خیران شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: خیران تنها به عهد خود به خداوند پایبند هستند و ما نیز از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنیم. بعد از دو سال که از مصوبه شهرستان هرند می‌گذرد، باید ادارات در شهرستان هرند نمایندگی داشته باشند.

مرتضوی گفت: تمام دستگاه‌ها نسبت به تشکیل نمایندگی در این شهرستان اقدام کنند، مجتمع اداری شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 674795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.