۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

بیست و یکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان هرند در حالی سپری شد که در این سفر ۶۹ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان به تأیید و تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی عصر امروز (پنجشنبه -۲۹ تیرماه) در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان هرند، اظهار کرد: در امتداد سفرهای شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان، با بررسی و پیگیری‌هایی که از قبل به همت فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اداری شهرستان انجام شده بود، سفر به شهرستان هرند از ۵ صبح امروز بیست و نهم تیرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهایی را از مزارع کشاورزی، پروژه‌های راه و برخی از مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان داشتیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: همچنین جلساتی با حضور فعالان اقتصادی و بخشداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در خصوص بررسی مسائل زیربنایی و زیرساختی شهرستان انجام شد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان، گفت: با توجه به رویکرد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به مسائل روز کشور و استان می‌توان گفت شاهد یکی از غنی‌ترین جلسات نخبگانی بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز برگزار و به ۲۷ مصوبه در شورای اداری در حوزه ادارات و بخش‌های مختلف، حوزه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، راهداری و … دست یافتیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: در حوزه زیرساختی و زیربنایی نیز ۲۳ مصوبه و در حوزه اقتصادی ۱۹ مصوبه به تأیید و تصویب رسید تا با اجرای مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر پیگیری مصوبات تا مرحله اجرایی شدن، گفت: دبیرخانه سفر در استانداری، جلساتی را در این خصوص برنامه‌ریزی کرده تا طبق زمانبندی مشخص مصوبات اجرایی شوند در غیر این صورت در سامانه‌ای که به همین منظور در نظر گرفته‌ایم که عدم اجرای مصوبه مشخص و مورد رصد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 674742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.