تخصیص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اقتصادی به هرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: حدود ۹۰ میلیارد تومان به شهرستان هرند تخصیص یافت تا هر چه سریع‌تر بانک‌های استان به پرداخت آن در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امیررضا نقش در جریان بیست‌ویکمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان که به شهرستان هرند رقم خورد، اظهار کرد: از صبح امروز با آغاز این سفر، بازدیدهایی را از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان هرند داشتیم.

وی افزود: همچنین جلسه مفصلی با فعالان اقتصادی، اصناف و کشاورزان این شهرستان برگزار کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: نتیجه این جلسات و بازدیدها باعث شد تا به شش مصوبه عمومی در خصوص تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان و ۱۳ مصوبه در حوزه تسهیلات بانکی دست یابیم.

وی عنوان کرد: در حوزه تکمیل زیرساخت‌های شهرستان مشکلاتی از جمله تأمین آب، برق، افزایش ظرفیت گاز و توسعه شهرک‌های صنعتی شهرستان مد نظر قرار گرفت.

نقش ادامه داد: در حوزه تسهیلات بانکی نیز توجه ویژه به سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی ملاک عمل قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: حدود ۹۰ میلیارد تومان به شهرستان تخصیص یافت تا هر چه سریع‌تر بانک‌های استان به پرداخت آن در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اقدام کنند.

کد خبر 674720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.