اولویت اقدامات فرهنگی در شهر باید خانواده‌محور باشد

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اولویت اقدامات فرهنگی در شهر باید خانواده‌محور باشد، در این راستا بانوان توانمند شهر در حل مسائل با این رویکرد به شهرداری پیشنهاد و ایده دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ در جمع بانوان توانمند شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از محورهای قابل تأمل در حوزه مدیریت شهر به‌ویژه در حوزه فرهنگی، بانوان هستند.

وی ادامه داد: در حوزه زنان به دنبال الگو و راهکار علمی هستیم نه اینکه فقط در قالب رویداد و شعار حرکت کنیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه محور برنامه‌ها در محلات بر اساس شبکه‌سازی است تا قشرهای مختلف از آن بهره مند شوند، گفت: در این راستا باید ظرفیت‌ها را شناخت تا بتوان به سوی قله حرکت کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: اولویت اقدامات فرهنگی در شهر باید خانواده محور باشد، در این راستا بانوان توانمند شهر در حل مسائل با این رویکرد به شهرداری پیشنهاد و ایده دهند.

وی تصریح کرد: ظرفیت حوزه بانوان بسیار زیاد است، بنابراین باید با تعریف شبکه، بدانیم چه می‌کنیم، کجا می‌خواهیم برویم تا بتوانیم نقش ایفا کنیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه فضا برای ورزش و تحرک بانوان در شهر نیست، ادامه داد: تفاهم نامه‌ای را در دست انجام داریم تا فضایی در مدارس برای استفاده و تحرک و ورزش بانوان باز شود.

حیدری گفت: در حوزه فعالیت‌های خیرخواهانه نقش خانم‌ها نسبت به آقایان پررنگ‌تر است، به تازگی میزبان نزدیک به هزار کودک از مناطق محروم حاشیه شهر برای استفاده از استخر به‌صورت رایگان بودیم.

کد خبر 674549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.