عنوان مجلس انقلابی جز با همکاری شورای نگهبان ممکن نبود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس یازدهم به دلیل تصویب قوانین کارآمد و لازم مفتخر به دریافت عنوان مجلس انقلابی از سوی رهبر معظم انقلاب شده است، این افتخار جز با همکاری صمیمانه و همراهی شورای محترم نگهبان ممکن نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان نهادی ریشه‌دار در تاریخ معاصر ایران از زمان تصویب اصل تراز اول قانون اساسی مشروطه تا امروز است و وظیفه حفاظت از قانون اساسی و احکام مبین اسلام را عهده‌دار است.

وی افزود: امام (ره) در توصیف اهمیت این شورا فرمودند که "تشخیص شورای نگهبان میزان است و همه باید آن را بپذیریم"، رهبر معظم انقلاب در مورد این شورا بیان کردند که "شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی است." لازم می‌دانم به عنوان یکی از اعضای مجلس یازدهم از همکاری و هم‌افزایی بی‌شائبه یکایک اعضای محترم شورای نگهبان به ویژه ریاست آن شورا تقدیر و تشکر کنم، زیرا که خود از نزدیک شاهد تلاش بی‌وقفه اعضا و بدنه کارشناسی آن شورا برای تسریع در تصویب بسیاری از قوانین به نفع مردم بوده‌ام.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: اگر مجلس یازدهم به دلیل تصویب قوانین کارآمد و لازم مفتخر به دریافت عنوان مجلس انقلابی از سوی رهبر معظم انقلاب شده است، این افتخار جز با همکاری صمیمانه و همراهی شورای محترم نگهبان ممکن نبود.

قالیباف فرارسیدن ماه حزن و اندوه، محرم‌الحرام را به همه دوستداران اهل بیت (ع) تسلیت گفت و افزود: امیدوارم همه مردم عاشورایی ایران و عاشقان پرچم سرخ اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر جهان بتوانند از خوان گسترده عزاداری بر مصیبت‌های حسینی متنعم شوند و برای خود و دیگر همکارانم در مجلس از همه، التماس دعای ویژه دارم. باشد که با دعای شما و کرم بیکران این خاندان، بتوانیم خدمتگزار مخلص این مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.

کد خبر 674148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.