۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
چه خبر از وضع هوای کشور؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان‌های گلستان و خراسان شمالی، بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه شدت بارش در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان خواهد بود، افزود: روز سه‌شنبه، بارش در سواحل دریای خزر، اردبیل و به صورت پراکنده در خراسان شمالی و گلستان ادامه خواهد داشت. روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی و روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز جمعه در اردبیل و گیلان، ابرناکی و بارش خفیف باران انتظار می‌رود و در پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پدیده قالب خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز کشور نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در بعضی مناطق گرد و خاک رخ خواهد داد، ادامه داد: دریای خزر طی دو روز آینده و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و غبار رقیق با بیشینه ۴۱ و کمینه ۲۱ است و روز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ نیز صاف تا کمی ابری و گرد و خاک، گاهی وزش باد، با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۰ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 673964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.