هدف اصلی راه‌اندازی مهدکودک، ایجاد آرامش خاطر برای کارکنان شهرداری است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی راه‌اندازی مهدکودک، ایجاد آرامش خاطر برای کارکنان است، گفت: در این راستا سعی کرده‌ایم بر اساس کار مطالعاتی و تحقیقاتی عمیق با رویکردی تربیتی مهد کودکی متفاوت ویژه کارکنان شهرداری اصفهان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه _در مراسم افتتاحیه اولین مرکز تخصصی تربیتی کودک ویژه کارکنان شهرداری اصفهان اظهار کرد: موضوع توجه به کارکنان و تأمین امنیت خاطر آن‌ها در سپردن فرزند خود به مکانی مناسب در ساعات اداری و اشتغال، بسیار جدی است چراکه در عملکرد و کارایی سازمانی و بهبود آن بسیار مؤثر است.

وی افزود: محیط مناسب برای تربیت و رشد فرزندان و خردسالان بخش اعظمی از دغدغه‌های کارکنان در دنیای امروز است، لذا سعی شده بر اساس کار مطالعاتی و تحقیقاتی عمیق با رویکردی تربیتی مهد کودکی متفاوت ویژه کارکنان شهرداری اصفهان راه‌اندازی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان اظهار کرد: این فضا و محیط برای رشد و تعالی کودکان باعث آرامش خاطر والدین می‌شود. مؤسسه فرهنگی مهرستان در راه‌اندازی این خانه کودک همراه و همکار شهرداری اصفهان بوده است، به طوری که تجهیز این مکان بر عهده شهرداری و اداره و ثبت‌نام آن بر عهده این مؤسسه فرهنگی است.

کد خبر 673859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.