جزئیات اصلاح حفره‌های پل بزرگمهر اصفهان + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح حفره‌های ایجاد شده در پل بزرگمهر شهر اصفهان حدفاصل پل قدیم و جدید، توسط تیم فنی مدیریت نگهداری معاونت عمران شهرداری اصفهان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه مقرر شده ترمیم و بازسازی اساسی اصلاح حفره‌ها از ۱۰ روز آینده اجرایی شود، اظهار کرد: حفاظت پل‌ها و تونل‌ها در برابر عوامل محیطی با ارزیابی و شناسایی موارد خطرساز در پل‌ها ضروری است.

وی افزود: خوردگی و شستگی لوله آب، ایجاد شکاف، اصلاح ناودان‌ها و اصلاح درزهای انبساطی پل‌ها و کنترل باز بودن سیستم زهکشی در تونل‌ها، روشنایی و تهویه برق اضطراری از مواردی است که باید به صورت مداوم توسط تیم‌های فنی و اجرایی تعمیر و نگهداری شهرداری‌ها در شهرها و اداره راهداری و راه و شهرسازی در محورهای جاده‌ای کنترل و رفع خطر شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برنامه‌ریزی برای ایجاد سیستم جامع مدیریت پل‌ها و مدیریت هوشمند نگهداری در جهت ایمنی سازه‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: اصلاح حفره‌های ایجاد شده در پل بزرگمهر شهر اصفهان حدفاصل پل قدیم و جدید، توسط تیم فنی مدیریت نگهداری معاونت عمران شهرداری اصفهان اجرای شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان بیش از ۱۴۰ پل سواره رو وجود دارد که در حال حاضر توسط شهرداری عملیات ترمیم مقاوم سازی اصلاح درزهای انبساطی و رفع نواقص شناسایی شده ۱۲ پل در حال انجام است.

جزئیات اصلاح حفره‌های پل بزرگمهر اصفهان + عکس

جزئیات اصلاح حفره‌های پل بزرگمهر اصفهان + عکس

جزئیات اصلاح حفره‌های پل بزرگمهر اصفهان + عکس

کد خبر 673836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.