آحاد مردم را در برگزاری کنگره ملی شهدای استان مشارکت دهیم

استاندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای استان اصفهان هدف نیست، بلکه ابزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: برنامه‌ریزی کمیته‌ها، کارگروه‌ها و ستادهای مستقل تشکیل شده ذیل این کنگره باید به گونه‌ای باشد که آحاد مردم را در برگزاری فرایند کنگره ملی شهدای استان مشارکت دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی، عصر امروز_ یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در جلسه ستاد بزرگداشت کنگره شهدای استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان، استان نخست در دوران دفاع مقدس و نهضت انقلاب بوده، از این رو انتظار می‌رود شاهد فضای متفاوتی در برگزاری این کنگره در سطح استان باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره برای ما هدف نیست بلکه کنگره ابزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: کمیته‌ها، کارگروه‌ها و ستادهای مستقلی ذیل این کنگره تشکیل شده است و برنامه‌ریزی آنها باید به گونه‌ای باشد که آحاد مردم را در برگزاری کنگره ملی شهدای استان مشارکت دهیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: خلق آثار ماندگار نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و انتظار می‌رود با برنامه مشخص و منظم با تعیین دستورالعمل برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شاهد همکاری عموم مردم در خلق آثار و نمادهای ماندگار باشیم.

وی با بیان اینکه هر کجا مردم به امور ورود کردند، شاهد موفقیت‌های بزرگ بوده‌ایم، گفت: باید دانش‌آموزان در جریان برگزاری کنگره ملی شهدای نقش مؤثری داشته باشند از این رو زمینه حضور و فعالیت دانش‌آموزان در فرایند برگزاری کنگره به بهترین نحو لحاظ شود.

مرتضوی با تاکید بر اینکه حوزه رسانه به‌عنوان یکی از پیوست‌های اساسی در جریان برگزاری کنگره دخیل باشد، افزود: حسب گزارش ارائه شده در نشست، افتتاحیه رسمی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان شهریورماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در جلسه ستاد بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان و معاونان او برگزار شد، چند کمیته و کارگروه فعال به ارائه اقدامات انجام شده خود در خصوص برگزاری این کنگره پرداختند.

کد خبر 673800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.