دوست صمیمی رونالدو از منچستریونایتد به النصر می‌رود؟

الکس تلس، ممکن است به کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی ملحق شود، زیرا باشگاه النصر، علاقه خود را برای جذب بازیکن برزیلی با وجود محرومیت از نقل و انتقالات، ابراز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از دیلی میل، باشگاه النصر در حال‌حاضر محرومیت نقل و انتقالاتی را سپری می‌کند، محرومیتی که به دلیل عدم پرداخت متغیرات به لستر به خاطر جذب احمد موسی در سال ۲۰۱۸ برای آن‌ها وضع شده است.

تلس که در سال ۲۰۲۰ به شیاطین سرخ پیوست، فصل گذشته را به صورت قرضی در سویا سپری کرد. او در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در کنار رونالدو برای یونایتد بازی کرده بود و ممکن است دوباره با ستاره پرتغالی در عربستان سعودی هم‌تیمی شود.

غول‌های لیگ انگلیس، در حال حاضر ۵۵ میلیون پوند از ۱۲۰ میلیون پوند بودجه اختصاص داده شده خود را در تابستان امسال برای میسون مانت هافبک چلسی هزینه کرده‌اند.

آنها در حال مذاکره برای جذب آندره اونانا دروازه‌بان اینتر هستند و برای اضافه کردن یک مهاجم هم تلاش می‌کنند. جهت تأمین بودجه خریدهای باقیمانده، باشگاه باید از شر برخی از بازیکنان فعلی خود خلاص شود که تحت نظر اریک تن‌هاخ، فرصت بازی کردن را از دست داده‌اند.

در کنار تلس، النصر نیز به دنبال جذب سادیو مانه، ستاره بایرن‌مونیخ در این پنجره نقل و انتقالاتی است.

کد خبر 673580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.