بهسازی ۴۰ مدرسه در اصفهان تا آغاز سال تحصیلی جدید

مدیر ناحیه پنج آموزش‌وپرورش شهر اصفهان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار مدرسه در کشور برای طرح شهید عجمیان انتخاب شده‌ و در استان اصفهان، ۵۵۰ مدرسه در دستور کار ویژه این طرح قرار گرفته‌ است، گفت: بهسازی و نوسازی ۴۰ مدرسه منطقه پنج اصفهان در این طرح گنجانده شده است.

ناصر نقائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح شهید روح‌الله عجمیان ویژه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی برای بازسازی و بهسازی فضای آموزشی استان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: خداوند در آیات مختلف قرآن، هدف از فرستادن پیامبران را برقراری قسط و عدالت بیان می‌کند؛ یکی از موارد قسط و عدالت، در عدالت آموزشی نهفته است.

وی افزود: طرح شهید عجمیان استفاده از توان گروه‌های جهادی برای مدارس کم‌برخوردار است که استانداردهای لازم را ندارد. باید با امکانات موجود اقدامی انجام دهیم که شرایط مدرسه برای حضور دانش‌آموزان بهبود پیدا کند.

مدیر ناحیه پنج آموزش‌وپرورش شهر اصفهان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار مدرسه در کشور برای طرح شهید عجمیان انتخاب شده است و در استان اصفهان، ۵۵۰ مدرسه در دستور کار ویژه این طرح قرار گرفته است، گفت: بهسازی و نوسازی ۴۰ مدرسه منطقه پنج اصفهان در این طرح گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا عدالت آموزشی در مدارس گسترش پیدا کند، افزود: در مجموع بودجه ناحیه پنج اصفهان در بحث نوسازی ۳۰۰ میلیون تومان است که این میزان اعتبار به منظور بازسازی و نوسازی بیش از ۴۰ مدرسه در این منطقه بسیار پایین است، لذا نباید محدود به این بودجه‌ها و امکانات دولتی بود و باید به‌صورت جهادی وارد عمل شد.

نقائی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان تابستان امسال، ۴۰ مدرسه نیاز به تعمیر این ناحیه با کمک گروه‌های جهادی و خیران برای مهرماه آماده‌سازی می‌شود.

کد خبر 673565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.