برگزاری هفتمین سمپوزیوم مجسمه‌های شنی در ساحل بابلسر + فیلم

هفتمین دوره جشنواره سراسری مجسمه‌های شنی بابلسر همراه با برگزاری جنگ شبانه، نمایشگاه صنایع‌دستی و محصولات غذایی از بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم تیرماه در پارکینگ نهم ساحلی این شهر ساحلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جشنواره سمپوزیوم مجسمه‌های شنی در ساحل بابلسر ۱۶ هنرمند مجسمه‌ساز، از هشت استان کشور به مدت سه روز، هنر خود را در زمینه ساخت مجسمه‌های شنی در معرض دید شهروندان و گردشگران گذاشتند.

مجتبی قلی‌پور باقری فرماندار بابلسر در حاشیه اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایمنا، گفت: این جشنواره پس از ۱۲ سال وقفه با همت شورای شهر و شهرداری بابلسر برگزار شد و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان و گردشگران مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از فعالیت‌هایی است که در جامعه ما به صلح و دوستی کمک کرده و به معرفی ظرفیت‌های این شهر یاری می‌رساند، افزود: سمپوزیوم بابلسر در ۴۴ رشته مختلف و حضور ۵۵۰۰ نفر که عموماً از قشر نوجوان بودند در بابلسر با ایجاد فضای مفرح در کنار دریا برگزار شد.

فرماندار بابلسر شناسایی ظرفیت فعالیت‌های ساحلی در بابلسر از اهداف این سمپوزیوم معرفی و اظهار کرد: باید از همه فضاها برای فعالیت‌های بدنی و ورزشی استفاده کنیم.

حضور ۱۶ هنرمند مجسمه‌ساز در بابلسر

امیر میرحجازیان، دبیر هفتمین جشنواره مجسمه‌های شنی در بابلسر نیز گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه از بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم تیرماه ساحل بابلسر میزبان ۱۶ هنرمند از هشت استان کشور بودیم، تصریح کرد: با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری و به همت شورای شهر و شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی بابلسر و انجمن هنرهای تجسمی بابلسر این آثار خلق و هنرمندان با دستیاران خود آثاری ساخته که در مراسم اختتامیه از آن‌ها قدردانی شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره در بخش جنبی هم در کنار ساحل دریا امکاناتی مهیا شد تا شهروندان هم هنرهای خود را خلق کردند و هدایایی به مشارکت‌کنندگان اهدا شد، گفت: جنگ شبانه و موسیقی سنتی نیز از دیگر برنامه‌های برگزار شده این جشنواره بود.

کد خبر 673546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.