پاسکاری دروازه‌بان‌ها در اروپا

با جدایی دخیا از یونایتد،‌ اونانا قرار است از اینتر راهی منچستر شود و زومر نیز از آلمان به ایتالیا برود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی باشگاه بایرن مونیخ احتمالاً به‌زودی آلمان را ترک کند.

زومر که فصل گذشته درخشش قابل توجهی در ترکیب باواریایی‌ها نداشت و نیمکت‌نشین نویر بود، حالا با تیم مطرح ایتالیا به توافق شخصی رسیده است.

آندره اونانا، دروازه‌بانی که باشگاه اینتر از آژاکس به خدمت گرفت در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به منچستر یونایتد است. در واقع جدایی دخیا از جمع شیاطین سرخ، چندین جذبه جایی در دروازه‌بانان تیم‌ها را در پی خواهد داشت.

تیم اینتر به‌تازگی برای پر کردن جای خالی اونانا به سراغ یان زومر از بایرن مونیخ رفته است. زومر به دلیل ترافیک بالای پست دروازه‌بانی در بایرن مونیخ و حضور ۶ گلر در این تیم، نتوانست بازی‌های زیادی انجام دهد و خودش را ثابت کند.

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که مشکلی با خروج زومر از تیمش ندارد. از سوی دیگر به دلیل نیاز مبرم باشگاه اینتر به جذب یک دروازه‌بان، محتمل است که زومر اولین و جدی‌ترین گزینه آن‌ها باشد و توافق شخصی نیز حاصل شده است.

اکنون دو باشگاه اینتر و بایرن بر سر مسائل مالی با یکدیگر مذاکره می‌کنند تا بتوانند راه‌حل مناسبی پیدا کنند. پیش از این تصور می‌شد با پیوستن زومر به بایرن مونیخ، وی بتواند جایگزینی برای مانوئل نویر در ترکیب باواریایی‌ها باشد اما به نظر می‌رسد در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند جای سنگربان کهنه‌کار آلمانی را بگیرد.

کد خبر 673499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.