راه‌اندازی دومین مرکز معاینه فنی خودروی شهر قزوین در دست اقدام است

شهردار قزوین از راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروی شماره دو شهر خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر قزوین و انجام تشریفات قانونی، زمینی در جنوب توقفگاه اتوبوسرانی امام علی (ع) به منظور ایجاد مرکز خدمات خودرویی شامل مرکز معاینه فنی خودرو و جایگاه CNG واگذار می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد ویژه معاینه فنی به منظور نظارت بیشتر بر روند صدور گواهی‌ها در خصوص مبحث آلاینده‌ها و افزایش آلودگی، اهمیت به محیط زیست و ایمنی خودروها و راه‌اندازی سامانه‌هایی برای اعمال قانون به طور هوشمند در چند نقاط مختلف شهر قزوین تشکیل شد.

وی با اینکه عملیات کابل‌کشی، نصب سینی، چیلر و تابلوی برق پمپ‌های آبرسانی در تئاتر شهر قزوین در حال انجام است، افزود: مساحت این پروژه سه هزار متر مربع و سالن اصلی آن شامل اتاق کنترل، فضاهای پشت صحنه، اتاق گریم و اتاق تعویض لباس است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: کیسه‌های پارچه‌ای در فروشگاه‌های سطح شهر به مناسبت روز بدون پلاستیک توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بین شهروندان توزیع شد.

صباغی از تغییر زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع عمران و تقاطع شهدا (سپه) خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده نسبت به حجم تردد، مدیریت ترافیک، آنالیز دوربین‌های کنترل تصویری و بنا به درخواست پلیس راهور و مصوبه کمیته فنی چراغ راهنمایی شهر قزوین، زمان‌بندی چراغ‌های تقاطع عمران و شهدا (سپه) تغییر کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موارد ایمنی و حفاظت برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: تهیه پیوست فرهنگی برای تمام پروژه‌های شهر قزوین و پیوست پدافند غیرعامل در پروژه‌هایی که نیاز به تهیه چنین پیوستی دارد، مورد تاکید قرار گرفته است.

شهردار قزوین از راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودرو شماره دو قزوین خبر داد و تصریح کرد: پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر قزوین و طی تشریفات قانونی در جنوب توقفگاه اتوبوسرانی امام علی (ع)، زمینی به منظور ایجاد مرکز خدمات خودرویی شامل مرکز معاینه فنی خودرو و جایگاه CNG واگذار می‌شود.

صباغی از ادامه آماده‌سازی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد واقع در منطقه چهار خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه این سازمان و منطقه چهار، اجرای عملیات آماده‌سازی معابر فرعی این منطقه که به درخواست‌های مردمی از شهرداری مربوطه انجام شده است، به سازمان عمران شهرداری قزوین محول شد.

وی با اشاره به ادامه عملیات آماده‌سازی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد واقع در منطقه چهار تاکید کرد: اجرای عملیات آماده‌سازی معابر فرعی این منطقه که به درخواست‌های مردمی از شهرداری مربوطه انجام شده است، به سازمان عمران شهرداری قزوین محول شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه با توجه به اهمیت حفظ و به منظور بهبود وضعیت فضای سبز شهری فعالیت‌های باغبانی متنوعی در حال انجام است، گفت: اقدامات باغبانی همچون پابیل بستر درختان، چمن‌زنی، حذف علف‌های هرز، خشکه‌گیری درختان و تنظیف و پاکسازی تمام بسترهای فضای سبز جزو امور روزانه در سطح مجموعه‌های فضای سبز است.

صباغی از آغاز عملیات نصب صندلی‌های سالن نمایش در تئاتر شهر که یکی از مهم‌ترین تجهیزات در این پروژه با ساختار ویژه و تخصصی محسوب می‌شود خبر داد و افزود: این صندلی‌ها در بلک‌باکس یا سالن اجرای نمایش پروژه تئاتر شهر در طبقه بالای همکف نصب خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبقه همکف تئاتر شهر قزوین با ۵۰۰ مترمربع مساحت به پلاتویی برای اجرای نمایش‌های مختلف از جمله تئاتر عروسکی و کافه کتاب اختصاص پیدا کرده است و این پروژه به‌زودی افتتاح خواهد شد.

کد خبر 673408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.