نشست عصرهای رسانه میزبان پیام فضلی‌نژاد خواهد بود

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: سومین رویداد فصل دوم سلسله نشست‌های عصرهای رسانه ساعت ۱۷ بیست‌وپنجم تیرماه با حضور پیام فضلی‌نژاد در سالن همایش کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد، همچنین در حاشیه این نشست نقشه ایران فرهنگی نیز رونمایی خواهد شد.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره جزئیات برگزاری سلسله نشست‌های عصرهای رسانه اظهار کرد: نشست عصرهای رسانه شامل سلسله رویدادهایی است که از مهرماه سال پیش به صورت ماهانه آغاز به کار کرد و با توجه به موضوعات روزبه گفت‌وگو با میهمانان ویژه پرداخته است.

وی با بیان اینکه در فصل اول این نشست‌ها بیشتر تمرکز ما بر حوزه اکران و نقد مستندهای روز بود که در قالب مناظره با نگاه‌های مختلف برگزار شد، افزود: فصل دوم رویداد عصرهای رسانه از ابتدای سال جاری برگزار شد که در این فصل از فضای مستند خارج شدیم و به نشست و هم‌اندیشی با چهره‌های شاخص رسانه پرداختیم.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان با یادآوری اینکه اولین نشست فصل دوم اردیبهشت‌ماه با حضور منصور ضابطیان برگزار شد و در آن با توجه به هم‌زمانی با هفته فرهنگی اصفهان به موضوع پیوند رسانه و سفر پرداختیم، تصریح کرد: دومین رویداد نیز با حضور کامران نجف‌زاده برگزار شد که اولین کارگاه آموزشی او پس از بازگشت از مأموریت نیویورک بود.

وی پیرامون جزئیات برگزاری سومین رویداد فصل دوم سلسله نشست‌های عصرهای رسانه اعلام کرد: سومین رویداد فصل دوم ساعت ۱۷ روز یکشنبه، بیست و پنجم تیرماه با حضور پیام فضلی‌نژاد، صاحب امتیاز مجله نقد اندیشه و سردبیر برنامه شوکران در سالن همایش کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد تا به موضوع بازآفرینی رؤیای ایرانی بپردازیم، همچنین در حاشیه این نشست نقشه ایران فرهنگی نیز رونمایی خواهد شد.

عابدی یادآوری کرد: شرکت در برنامه روز یکشنبه نیاز به ثبت‌نام ندارد و حضور در این برنامه برای عموم شهروندان و علاقه‌مندان آزاد است.

وی با بیان اینکه در انتخاب موضوع جلسات چند مسئله از جمله مناسبت‌ها، افراد و سوژه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد و در این راستا ارتقای هویت ایرانی از اهداف و مأموریت‌های مد نظر ما در فرهنگسرای رسانه است، گفت: موضوع هویت ملی یکی از مباحث روز جامعه است که محل بحث دارد و در این راستا موضوع مذکور مورد توجه است.

کد خبر 673125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.