عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ تیرماه

در این بسته خبری از تعیین تکلیف برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تا فعالیت دست‌فروشان در هفت نقطه بیرجند و کاشت ۱۸۲ اصله نهال در معابر فرعی مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعدد و تنوع آثار تاریخی و طبیعی، مزیت نسبی سفر به مراغه

شهرام مروتی، سرپرست شهرداری مراغه نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری طی سال‌های اخیر از طریق عقد تفاهم‌نامه همکاری با اداره میراث فرهنگی در زمینه نگهداری از آثار تاریخی و معرفی آنها وارد میدان شده است، بیان کرد: به طور طبیعی آثار پراهمیتی چون گنبد سرخ و رصدخانه در اولویت قرار گرفت و اکنون محوطه این آثار برای بازدید گردشگران مهیا است.

آتش‌سوزی ارتفاعات جارچی زنجان مهار شد

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آتش‎‌سوزی ارتفاعات جارچی در بامداد گذشته و مهار آن با تلاش دوساعته خبر داد.

فعالیت دست‌فروشان در هفت نقطه بیرجند

حسن دلپسند، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند در این باره گفت: فعالیت دست‌فروشان در حال حاضر بدون مجوز است و برخوردهای لازم از سوی اداره اجراییات شهرداری انجام می‌شود اما بازدارنده نیست.

تعیین تکلیف برج‌های دوقلوی خرم‌آباد طی ۲ ماه آینده

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلوی خرم آباد به زودی تعیین تکلیف و عملیات اجرایی این طرح تا ۲ ماه آینده از سرگیری می‌شود.

شهردار اراک برکنار شد

علیرضا کریمی روز سه‌شنبه با هشت رأی موافق استیضاح و سه رأی مخالف، از سوی اعضای شورای اسلامی این کلانشهر از سمت خود برکنار شد.

یادمان شهید خلبان سرلشگر «علی بختیاری» ساخته می‌شود

احمد محمدی‌راستی شهردار رزن از ساخت یادمان شهید خلبان سرلشگر «علی بختیاری» خبر داد.

بی‌توجهی به مسائل ایمنی ساختمان جان یک کارگر را گرفت

نادر موسیوند، معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: بی‌توجهی به مسائل ایمنی ساختمان جان یک کارگر را گرفت.

کاشت ۱۸۲ اصله نهال در معابر فرعی مشهد

حسین مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از کاشت ۱۸۲ اصله نهال در معابر فرعی طی سه ماه نخست سال خبر داد.

کد خبر 672726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.