شهردار در جلسه امروز شورای شهر اراک چه گفت؟

شهردار اراک (امروز) با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ داد و از کارنامه کاری خود دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر اراک امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ در حالی برگزار شد که اعضای شورای اسلامی شهر به بیان سوالاتی از شهردار اراک پرداختند، علیرضا کریمی، شهردار اراک در پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: این موارد سوال نیست، تذکر است و به صورت کتبی به من اعلام نشده است.

وی افزود: اگر سوالی مطرح یا ارسال شده باشد، باید در دستور جلسات ثبت شود؛ لذا خواهان توجه به قانون هستم، به‌طور تفضیلی به سوالات پاسخ دادم و اگر مجدد نیاز است، پاسخگو هستم.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته بیش از ۴۸ مورد را اعلام کردم که شهرداری نسبت به انجام آن‌ها اقدام کرده است و به نظر من دیگر نیازی به اعلام مجدد نیست، چراکه همه اعضای شورای اسلامی شهر در آن جلسه حضور داشتند.

کریمی اضافه کرد: پروژه دره‌گردو با وجود مشکلاتی که در طراحی داشت، آغاز و اقدامات خوبی در آن انجام شده است، از نظر من مهم راه‌اندازی پروژه است و البته اجرای این طرح به صورت مستمر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری سه نقطه را برای احداث پارکینگ طبقاتی در نظر گرفت؛ میدان ۷ تیر، خیابان محسنی و میدان ولی‌عصر (عج) سه مکان پیش‌بینی شده است که بخشی از مراحل مربوط به آنها انجام شده و بخشی در حال انجام است.

شهردار اراک گفت: دوره‌های متوالی هیچ اقدامی برای احداث پارکینگ انجام نشده بود و از ابتدا دغدغه ما بود؛ مشکل یک قطعه زمین است که مانع دسترسی به خیابان بهشتی می‌شود؛ لذا در حال رایزنی هستیم، چراکه مالک خارج ایران است.

کریمی افزود: قطعه زمینی نیز در خیابان محسنی خریداری شده است و خریداری یک قطعه زمین دیگر نیز انجام می‌شود، همچنین برای خرید زمین شرکت پخش مقابل بیمارستان ولی‌عصر (عج) در استانداری نیز صورتجلسه‌ای امضا و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر از توضیحات شهردار اراک درباره موضوعات مطرح شده قانع نشدند و در نهایت علیرضا کریمی با ۸ رأی مخالف و ۳ رأی موافق، استیضاح و برکنار شد.

کد خبر 672616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.