آتش‌سوزی شدید منزل مسکونی در رشت مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه لوازم، اسباب و اثاثیه خانه در آتش سوخت، اما کسی دچار مصدومیت نشد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در طبقه چهارم آپارتمان ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه _یکشنبه هجدهم تیرماه_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۹ آتش‌نشان با ۸ خودروی اطفای حریق، آب‌رسان و پشتیبان دستگاه تنفس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این سازمان، پس از رسیدن به محله حادثه، با آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در طبقه چهارم آپارتمان مواجه شدند که به‌سرعت تیم عملیاتی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی به پشت‌بام اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مهار آتش‌سوزی منزل مسکونی حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید، تصریح کرد: در این حادثه لوازم، اسباب و اثاثیه منزل مسکونی در آتش سوخت و به مالک خانه خسارت زیادی وارد شد.

وی با بیان اینکه تنها ساکن آپارتمان یک زن میانسال بود که قبل از رسیدن آتش‌نشانان از منزل خارج شده بود و از این حادثه جان سالم به در برد، اضافه کرد: در این حادثه یک حیوان خانگی نیز از تله دود گریخته و در مکان امن‌تری پناه گرفته بود که به بیرون از محل حادثه منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت افزود: علت حادثه آتش‌سوزی، توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 672437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.