بیان هنرمندانه حال جامعه معاصر در نمایشگاه «وهله»

نمایشگاه «وهله» با ارائه آثار از هفت هنرمند مطرح کشور تا بیست‌وهشتم تیرماه در موسسه آرین هنر معاصر برپا است.

حسین تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه «وهله» از مجموعه آثار هنرمندان نقاش با همکاری علیرضا رفوگران از نقاشان برجسته و شاخص اصفهان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه حاصل مجموعه جلسات این هنرمند است، افزود: کلمه وهله به عنوان نام نمایشگاه به معنی، رویداد، حادثه و اتفاق است. در این نمایشگاه حدود ۱۵ اثر از هفت هنرمند نقاش به سبک آزاد ارائه شده و تمام آثار قابل فروش است.

نمایشگاه‌گردان وهله تصریح کرد: به دلیل تخصصی بودن آثار، بیشترین گروه مخاطب نمایشگاه را بزرگسالان، به‌ویژه اهالی هنر و علاقه‌مندان حوزه نقاشی تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: آثار ارائه شده در نمایشگاه، بیشتر احساس هنرمند را نسبت به خود و پیرامونش بیان می‌کند و به دلیل اینکه هنرمندان از خارج از استان در این نمایشگاه شرکت دارند، قطعات آثار ارائه شده اغلب کوچک است، زیرا موجب می‌شود حمل‌ونقل آن نیز برای هنرمندان آسان‌تر باشد.

تحویلیان ادامه داد: تکنیک استفاده شده در آثار این نمایشگاه، رنگ‌وروغن و مدادرنگی روی کاغذ است که با تلاش هنرمندان معاصر برای بیان حال خودشان و حال اجتماع نقاشی شده است.

مدیر مؤسسه آرین هنر معاصر افزود: نمایشگاه وهله تا بیست‌وهشتم تیرماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مؤسسه آرین هنر معاصر جهت بازدید علاقه‌مندان برپا است.

وی گفت: فائزه سلیمی، فائزه مهدوی، کیمیا زرگرسامانی و زینب اشجعی از تهران، پری‌دخت یزدان‌پناه و علیرضا رفوگران از اصفهان و نادیا شمس از کرمانشاه هنرمندانی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

تحویلیان اضافه کرد: تا پایان سال نمایشگاه‌های دیگری در این گالری برگزار می‌شود و بعد از دهه اول محرم نمایشگاهی از آثار خانم ابطحی که بیشتر به صورت چیدمان و ارائه اثر نقاشی خواهد بود را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، مؤسسه آرین هنر معاصر در خیابان فرشادی، کوچه شماره ۴ (سام میرزا)، طبقه اول، ساختمان آرین واقع شده است.

کد خبر 672405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.