سپاهان قهرمان لیگ‌برتر شمشیربازی شد

تیم شمشیربازی سپاهان امروز در چارچوب دور برگشت لیگ برتر در بخش اسلحه فلوره در تمام بازی‌های خود به پیروزی دست یافت و به مقام قهرمانی لیگ‌برتر شمشیربازی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یک‌شنبه هجدهم تیرماه_ دیدارهای دور برگشت شمشیربازی (اسلحه فلوره) از ساعت ۹ به میزبانی شهر اردکان یزد آغاز شد که در پایان سپاهان موفق شد هر شش دیدار خود را با پیروزی به پایان برساند و قهرمان لیگ برتر شمشیربازی شود.

نتایج دیدارهای تیم شمشیربازی اسلحه فلوره سپاهان به‌شرح زیر است:

دیدار اول؛ خانه شمشیربازی قم ۱۵ - سپاهان ۴۵
در این دیدار علی دشتگر تیمش را با ترکیب امید زمانی- علی امینی- صدرا سیدحسینی- جواد رضایی (رزرو) راهی پیست کرد که در پایان طلایی‌پوشان سپاهانی با یک برد قاطع دیدار نخست را پشت سر گذاشتند.

دیدار دوم؛ صنایع‌گچ نگین قم ۲۰ - سپاهان ۴۵
در این دیدار علی دشتگر تیمش را با همان ترکیب دیدار مقابل خانه شمشیربازی قم به پیست فرستاد، اما پس از دیدار صدرا سیدحسینی مقابل صدرا جهانی تصمیم گرفت جواد رضایی با تجربه را جایگزین صدرا سیدحسینی کند. این دیدار نیز با درخشش طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان به پایان رسید.

دیدار سوم؛ معادن چادرملو ۳۹ - سپاهان ۴۵
در این دیدار علی دشتگر از ترکیب برنده دیدار قبلی استفاده کرد جواد رضایی در این دیدار نیز جانشین صدرا سیدحسینی بود. طلایی‌پوشان اصفهانی در این دیدار تا لحظه آخر در مقابل تیم تا بن دندان مسلح معادن چادرملو جنگیدند تا در نهایت پیروز این دیدار شدند.

دیدار چهارم؛ صدر مشهد ۳۰ - سپاهان ۴۵
در این دیدار علی دشتگر تصمیم گرفت کوچک‌ترین عضو تیمش یعنی صدرا سیدحسینی را باز به ترکیب بازگرداند تا صدرا سید حسینی به همراه امید زمانی و علی امینی به عنوان ترکیب اصلی روی پیست روند. این دیدار نیز با درخشش طلایی‌پوشان همراه بود و در نهایت با پیروزی سپاهان به اتمام رسید.

دیدار پنجم؛ سپاهان ۴۵ - گروه مهندسی هفت‌بام اصفهان اصفهان ۲۰
در این دیدار علی دشتگر باز هم به صدرا سیدحسینی اعتماد کرد تا طلایی‌پوشان سپاهان به راحتی این دیدار را با برد پشت سر بگذراند.

دیدار ششم؛ سپاهان ۴۵ - نگین سایه‌غرب کرمانشاه ۳۲
در این دیدار علی دشتگر باز صدرا سیدحسینی را نیمکت نشین کرد و جواد رضایی را به پیست فرستاد تا انتقام شکست دور رفت را از تیم کرمانشاه بگیرد. جنگ تمام عیار طلایی‌پوشان برای کسب پیروزی در این دیدار ستودنی بود. تلاش طلایی‌پوشان دیار نصف جهان نتیجه داد و این دیدار با پیروزی برای سپاهانی‌ها همراه بود. با کسب این پیروزی طلایی‌پوشان سپاهان به دلیل شکست به تیم نگین سایه غرب کرمانشاه در دور رفت برای کسب عنوان قهرمانی مجبور به حضور در دیدار مجدد با تیم نگین سایه غرب کرمانشاه شد.

دیدار پایانی؛ سپاهان ۴۵ - نگین سایه‌غرب کرمانشاه ۲۴
در این دیدار علی دشتگر به‌دلیل حساسیت بالای دیدار ترجیح داد از تجربه بالای جواد رضایی استفاده کند و در پایان این دیدار نفس‌گیر تیم شمشیربازی اسلحه فلوره فولاد مبارکه سپاهان پیروز میدان شد و کاپ قهرمانی را برای اصفهانی‌ها به ارمغان آورد.

کد خبر 672374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.