فساد جنسی در آمریکا به مرور فراگیر شد

پژوهشگر عرصه صهیونیسم و جنگ نرم آمریکایی گفت: موج اصلی تند شدن شیب از بین رفتن پوشش در غرب از سال ۱۹۸۰ و با تاسیس صنعت سینما رقم خورد. در واقع سینما صنعتی بود که ارزش‌ها و باورها را پس زده و تاثیر منفی زیادی در برداشتن پوشش و ترویج ابتذال داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جیمز یوبل امروز یکشنبه -هجدهم تیرماه- در نشستی با حضور جمعی از استادان و فعالان دانشگاهی اصفهان، اظهار کرد: دو عامل اصلی در رواج انقلاب جنسی در غرب تعیین‌کننده بوده که نخستین عامل رسانه و عامل دوم فشن‌ها و محل‌هایی بود که زنان بدن‌هایشان را به نمایش گذاشتند و فساد روزبه‌روز بیشتر شد.

وی با بیان اینکه روند تغییر پوشش در غرب و آمریکا به مرور زمان اتفاق افتاد، افزود: در سال ۱۹۱۰ میلادی پسربچه‌ها با لباس در سواحل قاره آمریکا حضور دارند و تصاویر دهه ۱۹۲۰ میلادی هم حمایت از پوشیده بودن مردم با کلاه و لباس‌های مناسب دارد.

پژوهشگر عرصه صهیونیسم و جنگ نرم آمریکایی خاطرنشان کرد: مستندات زیادی وجود دارد که پوشش در آمریکا وجود داشته، اما با سیاست‌هایی از جمله راه‌اندازی سینما و رسانه، به وضعیت زننده امروز رسیده است.

وی تصریح کرد: موج اصلی تند شدن شیب از بین رفتن پوشش در غرب از سال ۱۹۸۰ و با تأسیس صنعت سینما رقم خورد. در واقع سینما صنعتی بود که ارزش‌ها و باورها را پس زده و تأثیر منفی زیادی در برداشتن پوشش و ترویج ابتذال داشت.

یوبل ادامه داد: نمایش بدن در فیلم‌ها به تدریج بین سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۵۰ میلادی در آمریکا جریان داشت و ایالت‌ها و شهرهای مختلف این کشور را در بر گرفت. همچنین از سال ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی صنعت پورن به مرور گسترده‌تر شد و تأثیرات منفی زیادی بر خانواده و جامعه گذاشت.

وی گفت: زن هدف جنسی مشخص شده بود و گستردگی کلوپ‌هایی که زنان برهنه را به نمایش می‌گذاشت، زنان را به سمت تباهی بیشتر برد. به مروز زمان موسیقی‌های تند و مصرف الکل سیستم روحی جامعه به‌ویژه زنان را بر هم زد و همچنین شایع شدن مواد مخدر در فساد اماکن نقش زیادی داشت.

یوبل تاکید کرد: فساد و تباهی باعث زیاد شدن سقط جنین در آمریکا شد و در سال ۱۹۶۰ قانونی نیز تصویب شد که سقط جنین را آزاد اعلام کرد. حدود ۶۰ میلیون سقط جنین در سال آمار وحشتناکی است که به گفته یک نظریه‌پرداز غربی تروریسم واقعی همین قانون است و داعش و ترورهای آن در برابر آن چیزی نیست.

وی اظهار کرد: زنانی که اقدام به سقط می‌کنند، از نظر روحی به شدت بهم می‌ریزند و سال‌ها با احساس گناه و شرم زندگی کرده و افسرده می‌شوند و حتی کارشان به خودکشی نیز می‌رسد.

پژوهشگر عرصه صهیونیسم و جنگ نرم آمریکایی، اظهار کرد: نکته جالب این موضوع، سکوت رسانه‌های جهانی در این رابطه است، چرا که این رسانه‌ها در دست همان افرادی است که برنامه‌ریز و طراح انقلاب جنسی و بدبختی‌های زمانه کنونی هستند.

کد خبر 672366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.