هدف ما از تیم داری، رشد و توسعه فوتبال بود/ کمپ تمرینی ما در اصفهان نیازمند بازسازی است

مدیر عامل گروه صنایع جهان آرا گفت: در تلاش هستیم که بازیکنان در اصفهان تمرینات خود را دنبال کنند، با همکاری شورای شهر مکانی را به عنوان کمپ تمرینی در نظر گرفته‌ایم که نیازمند آماده سازی اولیه است و پس از فراهم شدن زیر ساخت‌ها تیم ما در اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی وعیدی در حاشیه آئین افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی دکتر تأمین در خصوص اهداف تیم داری در فوتبال ساحلی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم جهان آرا بر روی رشد و تعالی انسانی تاکید ویژه‌ای دارد و ورزش را یکی از پایگاه‌های اصلی این جایگاه می‌داند، از ابتدا برای راه اندازی باشگاه تلاش خود را به کار گرفت که البته روند صدور مجوزهای لازم کمی طولانی بود.

وی افزود: خوشبختانه اصفهان در فوتبال و فوتسال تیم‌های مطرحی در اختیار دارد، به همین دلیل هدف ما ایجاد تیمی بود که جایگاه خوبی داشته باشد و بتواند رشد و تعالی را در جهان رقم بزند.

مدیر عامل گروه صنایع جهان آرا پیرامون اهداف دیگر باشگاه دکتر تأمین تصریح کرد: باتوجه به دلایلی که عنوان کردم فوتبال ساحلی را انتخاب کردیم و امیدوارم با همت بازیکنان در این عرصه خوش بدرخشیم و در بحث ورزش حرفه‌ای عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهیم. هدف دیگر ما در ورزش همگانی مورد توجه قرار دادن پرسنل و خانواده‌های آن‌ها است. چراکه می‌خواهیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یک فضای شاد را ایجاد کنیم.

وی در تشریح اهمیت تیم داری بیان کرد: همانطور که رئیس فدراسیون گفت ایجاد هر باشگاه معادل با تخریب زندان‌ها است و بدون تردید برنامه‌های ورزشی می‌تواند ناهنجاری‌های قشر جوان را کاهش دهد. بدون تردید تیم داری در رشته‌هایی که نشاط را فراهم می‌کنند و در اصفهان کمتر وجود دارند در برنامه‌های ما قرار دارد.

مدیر عامل گروه صنایع جهان آرا در خصوص انتخاب برند دکتر تأمین خاطر نشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که از زیر مجموعه‌های صنایع جهان آرا به شمار می‌رود دکتر تأمین است که وظیفه توزیع مصالح ساختمانی در کل کشور را دارد. این نام را برگزیدیم تا یک برند کشوری باشد چراکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن را در ماه‌های آینده در کل کشور خواهید دید؛ به همین دلیل دکتر تأمین تنها یک برند استانی نیست و به کل کشور تعلق دارد.

وعیدی با اشاره به آماده سازی زمین ناژوان گفت: در تلاش هستیم که بازیکنان در اصفهان تمرینات خود را دنبال کنند، با همکاری شورای شهر مکانی را به عنوان کمپ تمرینی در نظر گرفته‌ایم که نیازمند آماده سازی اولیه است و پس از فراهم شدن زیر ساخت‌ها تیم ما در اصفهان خواهد بود. همانطور که گفتم هدف اصلی ما رشد، تعالی و ایجاد نشاط است، بنده پیش از این هم در باشگاه گیتی پسند حضور داشتم و در آنجا نیز پیشرفت چشمگیری وجود داشت چراکه هدف ما توسعه و نشاط ورزشی بود.

کد خبر 671814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.