مشکلات ۲۶ تولید کننده در ستاد تسهیل شهرستان اردستان رفع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: دویست و پنجاه و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان اردستان با بررسی ۲۶ پرونده متقاضیان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، امیررضا نقش در جریان سفر به شهرستان اردستان و در بیستمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی استاندار اصفهان، اظهار داشت: در این سفر دویست و پنجاه و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان اردستان را تشکیل دادیم و به مصوبات خوبی دست یافتیم.

وی عنوان کرد: در جلسه ستاد تسهیل ویژه شهرستان اردستان، ۲۶ پرونده متقاضیانی که مشکلاتی با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان و چالش‌های زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و… داشتند بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: در این راستا سه مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درخصوص مسائل عمومی شهرستان (زیرساخت‌های که برای نواحی صنعتی مورد نیاز است) مطرح شد.

وی ادامه داد: این مصوبات شامل تأمین آب، برق و راه‌های دسترسی به شهرک‌های صنعتی شهرستان اردستان است. در حوزه تأمین برق مشکلاتی را در زواره و مهاباد داریم که مقرر شد نسبت به تقویت شبکه برق رسانی اقدام شود.

نقش افزود: همچنین راه‌های دسترسی به شهرک‌های صنعتی نیز مطرح و مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مشارکت اداره کل راهداری و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: همچنین ۱۷ مصوبه را در کمیته ویژه تسهیلات رونق تولید و تسهیلات مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در بخش بانکی در بخش سرمایه ثابت و گردش مختص شهرستان اردستان داشتیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری ملاقات مردمی در شهرستان اردستان، گفت: همچنین با ۳۰ متقاضی که از صنوف و فعالان تجاری و اقتصادی شهرستان بودند دیدار و گفتگو کردیم و دستورات لازم داده شد.

کد خبر 671760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.